neděle 27. března 2011

Nic konkrétního

Poslední dobou moc nezapínám PC, za což se moc omlouvám hlavně věrným příznivcům tohoto blogu. Je mi moc líto, že jsem na vás teď neměla čas. Pokusím se to napravit :) Mám toho do budoucna pro vás připraveno spoustu, jen aby se našla chvilka moje plány uskutečnit :)
No, a co je nového u mě? Zaprvé: čtu naprosto super knížku... nebo spíš bych měla říct knižní trilogii. Dočtu to předpokládám tak dneska v hodně pozdních hodinách, tak se těšte, určitě o tom napíšu. Zadruhé, mám křečka. Dalo by se říct, že jsem byla nucena ho adoptovat. Ale to by znělo, jako že mi to vadí, což se zase tak úplně říct nedá. Jmenuje se Tobísek a žije ve vesmírné stanici NASA (viz foto). Pokud se trochu osmělí a začne se se mnou kamarádit, ještě o něm určitě uslyšíte :)


Z dalších novinek bych ráda vyzdvihla například fakt, že mě pronásledují žlutá auta. Ne, fakt se mi to nezdá :D žlutá přece není úplně obvyklá barva auta, ne? A teď je všude. Vyjdu z domu a hned kolem mě jedno projede. V autobuse se na vteřinku kouknu z okna a vidím 2 najednou. No je to normální? Bojím se, že jednou v noci uslyším tajemné zatroubení, vyjdu před dům a v měsíčním světle uvidím stovky a stovky žlutých aut, která mě následně unesou do neznámých končin.... :D pak vám o tom dobrodružství napíšu ;)
A když už jsme u aut, za další důležitou novinku ze svého života považuji fakt, že se mě ve čtvrtek můj miláček (jak statečný a trpělivý chlapec, patří mu můj obdiv) učil řídit :D No, nešlo mi to, co si nalhávat, ale už se skoro nebojim, možná že až někdy v hodně daleké budoucnosti budu přecejen dělat řidičák, třeba mě autoškolák ani nezabije :D
Pak jsme taky v pátek byli na maturáku 4.A a 4.B od nás z gymplu a bylo to fajn :) myslim, že z celého plesu nejlepších pár minut asi bude půlnoční překvapení 4.A - labutí jezero. Fakt senzace :D
Taky jsem si koupila sluchátka (s mikrofonem!), abych si konečně pokecala s někym na skypu... a smůla, protože to nefunguje. Prostě mám kompa v háji, musim začit velmi intenzivně šetřit na novýho.
No a tak dále, děje se toho spousta a času je málo. Moje malá sestřička včera oslavila 17tiny, už je jaro a svět se zbláznil. Všechno to děsně letí. No, budu se snažit vám napsat ještě letos :D Pokud ale čas poletí tímhle tempem, zase tolik si nevěřim. :)
No, tak se mějte a stay tuned, v současné době tím, že se toho spousta děje, mám o čem psát, takže taky budu :) Tak páčko :)

Žádné komentáře: