pátek 29. června 2012

Školy

Nevím, jakou náhodou se to stalo, ale nejenže jsem odmaturovala (a dokonce s docela obstojnými známkami!), ale dokonce jsem byla přijata hnedle na dvě vysoké školy. Poněkud šokující, vezmeme-li v potaz můj laxní přístup ke studiím obecně a tak nějak asi vrozený odpor ke všem vzdělávacím institucím. Tak nějak jsem si tajně přála na žádnou školu se nedostat, ale když mě vzali na dvě, přece jen jsem měla radost. Asi to o člověku něco říká, možná že není úplný blbec, ani když se nesnaží. A nebo má jen štěstí, což bych spíš řekla, že bude pravda u mě.
No každopádně nevyhnutelně muselo přijít rozhodování, na kterou školu nakonec nastoupím. Možnosti byly: a) Matematicko-fyzikální fakulta UK, obor Obecná matematika, b) Podnikohospodářská fakulta VŠE, obor Arts management.
Na obou školách je tělocvik, takže rozhodování vůbec nebude tak jednoduché.
Vzhledem k vlastní váhavosti a nejistotě jsem se poptala na názor okolí. Dopadlo to takhle - matfyz 6 hlasů, VŠE 8 hlasů. Řekla jsem si, že bych možná taky mohla hlasovat a nakonec jsem došla k názoru, že můj hlas by teoreticky měl mít větší váhu než ty ostatní, když je to tady moje rozhodování. A pak jsem si vlastně řekla, že jsem sice příšerně nerozhodná, ale umím si dát dvě a dvě dohromady, a když proti sobě stojí celkem fajn škola s budoucností středoškolské učitelky a možná méně zábavná (ale kdo ví) a asi jednodušší škola, se kterou si snad jednou najdu pořádnou práci, jsem vlastně schopná se docela pěkně rozhodnout sama. 
Příští středu jdu na zápis na ekonomku. Moje máma se na mě za to rozčiluje. Snažila se mě všelijak přesvědčit, že matfyz je lepší (a protože nemohla přijít na žádné kloudné zaměstnání s čistou matikou, tvrdila, že můžu být profesionální hráč mariáše a vydělám si velký prachy - LMAO), jen proto, že sama ekonomky nemá ráda. A nemá ráda lidi z ekonomek. Ale myslim, že to je spíš lidma než školou. Jenomže zkuste jí to říct. Takže ona mi nefandí. Smutné... ale její věc.
Tak se tu mějte a pokud si ještě někdo myslíte, že jsem si vybrala špatně, tak ať. Neslibuju, že mě ta škola bude bavit, ani že tam vydržim do konce, ale chci to aspoň zkusit =)
Tak ahoj.

Žádné komentáře: