neděle 18. prosince 2011

Vánoce

Letos to vyšlo, jak to vyšlo, a proto máme čtvrtou adventní neděli "už" osmnáctého. Zatímco moje mamka si dneska s radostí pomyslela, že za týden už to bude za námi, já si ještě užívám vánoční těšení a radování. Na stole mě láká talíř s cukrovím, z adventního kalendáře jsem před chvilkou vyloupla další čokoládku, na věnci svítí všechny čtyři svíčky a i počasí se umoudřilo, venku krásně chumelí a bílo nám křupe pod keckami.
Za oknem mi leží dopis Ježíškovi. Taková zima zase není, asi se za chvíli rozmočí. To mi ale nevadí.
Nákupčáky nám vánoční atmosféru vnucují už skoro dva měsíce, vyhrávají koledy o sto šest, ale myslím, že teprve teď, když po pohledu z okna nevidím rozmáčenou trávu, většinu dárků mám koupenou a můj miláček je tady v Liberci, teprve teď pro mě doopravdy začínají Vánoce. Učitelé nám na těch pár dní volna nakládají víc práce než jindy, ale já je neposlouchám. Chci si odpočinout. Koukat na filmy. Nacpat se dobrotami. Prostě si to užít.
A totéž přeji i vám všem. Ty nejkrásnější Vánoce, skvělé svátky, příjemná setkání s příbuznými, hodně odpočinku, pohody a radosti. Přecejen, Vánoce jsou jednou za rok, tak si je pořádně užijme.
Zase vám napíšu.
Vaše Káťa =)

Žádné komentáře: