čtvrtek 1. prosince 2011

Další okénko do mého života :)


Tak vám zase píšu, abyste koukli na moje týdny. Tentokrát jsou jen dva, protože mi ten první dal vážně zabrat :D A než jsem ho dala dohromady, trvalo mi to trochu dýl. Ten druhý už je ale zase pěkně čerstvý, jak to má být. Ten první najdete tady. Je ještě listopadový. Pak následovala menší pauza a další týden, z přelomu listopadu a prosince, najdete, když kliknete sem.
U prvního týdne mi chybí popisky k jednotlivým dnům, protože jak jsem ho doskládávala později, už jsem si přesně nepamatovala, o čem ty jednotlivé dny byly. Z fotek sice to nejdůležitější asi poznat jde, ale prostě jsem nevěděla, co do popisků dát. U druhého týdne, protože už jsem ho zase dělala den po dni, popisky jsou. :) Takže když nebudete vědět co by, nehledejte v OBI a koukněte na moje Weeky :)
Už vám to nebudu říkat, ale naposledy: Byla bych vážně ráda, kdyby se do tohodle projektu pustil i někdo další z mého okolí. Vážně mě zajímá, jak se na svět dívají ostatní. Nebudu vás k tomu přemlouvat. Není to ale nikterak těžké, strčíte foťák do kapsy a sem tam, když něco uvidíte, tak to cvaknete. No nic. Třeba to někdo zkusíte. :)
Tak se mějte skjele, zase vám někdy napíšu :) 

Žádné komentáře: