pondělí 26. prosince 2011

Milé děti...

...tak Ježíška máme za sebou, doufám, že vám přinesl, co jste si přáli, a že jste si ten Štědrý den jaksepatří užili. Také doufám, že jste si pěkně odpočinuli, nadlábli se samými dobrůtkami a viděli se s příbuznými. Já, vzhledem k rozsáhlému příbuzenstvu, budu ještě v návštěvách asi 3 dny pokračovat :D 
A co Ježíšek přinesl mně? Převážně oblečení, různé maličkosti a tašku. Také naprosto stylové a geniální (a po dodání baterky snad funkční) hodinky a krásného přítulného plyšového medvěda (vidíte na obrázku). Ježíšek mě však v jedné věci trochu zklamal, a to říkám nerada, protože mám ze všech dárků radost a měla jsem opravdu krásné Vánoce. Letos je to ale bohužel poprvé, co jsem nedostala od Ježíška žádnou knížku, pokud samozřejmě nepočítám diář, který za moc zábavnou četbu nepovažuji. To ale nevadí, s koncem světa nepočítám, takže tohle nejsou poslední Vánoce, a faktem je, že takhle před maturitou bych asi stejně neměla na čtení moc času :)
No, ale jak jsem řekla, já si letošní Vánoce náramně užila a užívám, protože ještě nekončí. A teď jdu sbalit tašku, do ruky vzít pár kusů cukroví, a jedu k babičce :) Tak se tu mějte pohádkově :) papa

2 komentáře: