úterý 4. října 2011

Jubilejní =]

No máte pravdu, jubilejní příspěvek tu už hodně dlouho nebyl. A teď je pro něj opravdu hodně vhodná doba. 

První jubileum, které zažíváme a můžeme oslavit všichni spolu, je 10 tisíc návštěv mého blogu! Dobře, je to sice za necelé 4 roky, ale i tak je to paráda, bych řekla! Všem vám moc děkuju a doufám, že to tu spolu nějak potáhneme i dál... že jo? =] 

Druhé jubileum, které zažíváme jen ve dvou, je výročí s mým miláčkem - 2 roky! Nevím, co víc k tomuhle dodat... posledního půl roku bylo... bylo to hodně těžké, ale všechno je teď 100% v pořádku a já jsem šťastná a on taky a prostě... jsme oba nejlepší, zlými časy jsme se už prokousali a už je nám jasné, že patříme k sobě, ať se děje co se děje =] A nebudu vám psát, jak moc ho miluju, protože byste to stejně nepochňápli =P Je to můj chlap prostě!

A to třetí jubileum, které zase tak parádní není, jsou moje narozeniny. Jsou až příští středu, což ale nic nemění na faktu, že mám poslední týden, abych si užila, že jsem teenager, protože tahle idylka končí =D Pokud jste mí vrstevníci, nepřipomínejte mi to =D a pokud jste moji rodiče, hmm... máte 20letý dítě, jakej to je pocit? =P Ne já nebudu rejpat, jsme na tom všichni stejně zle =D

Takže je čas oslavovat! =) Tak to rozjedeeeem! =D néé to mi není podobný. Prostě, díky za vaši přízeň, zase jsme všichni o rok sečtělejší a tak dále. Mám vás ráda, pa =]

1 komentář:

Petr Vojtěch řekl(a)...

<3 let's have some fun :) Miluju tě