sobota 8. října 2011

Hlášky



Franc:

"Kyselina máselná voní...." - "...po fialkách?" - "Ne tak docela, pánové to možná znaj, když dva měsíce nosíte jedny ponožky a pak si je sundáte..."

"Rajnoho, jste tázán. Víte o tom?"

"Nevíte, co je hospodyňka? Vy tomu doma říkáte služka?"

"Tak co soused? No toho se radši neptám.. Moosi, víte, že se tomu smějete? A víte, že není slušnost smát se postiženým lidem?"

"Kolik, Dlouhá?" - "Víc než čtyři." - "A to je kolik?" - "Osm? Šestnáct?" - "Znáte ještě nějaké jiné číslo?"



Minster:


"Bonjour Madamme, c'est possible pučit si támdletu kytku? Merci beaucoup."
Černyševská: "Proč?"
"Potřebuju jim vysvětlit, co to je jsoucno."



Černyševská:


"Když to má anténu, tak je to jednohubka! ...a hele! Támhle se nám vztyčili! Oni zas nespěj tak tvrdě."

"Revizoři jsou smečka pánů posílená smečkou policajtů."

"Prosimvás, buďte zticha! Víte, co to znamená? Že nejste slyšet."

"Žena ve dvaceti se ptá: Jaký je? Žena ve třiceti se ptá: Čím je? Žena ve čtyřiceti se ptá: Kde je?"

"Už je to zase jsoucno?" - "Jo." - "No to jsem ráda, že jste mi to nedematerializovali."


Hrůza:


"Sákrá, to už jsme dělali? To jsem teda osel... sákrá..."

"Já jsem vlastně těžkej anarchista."

"Voskovec a Werich byli levičáci jak ďas."


Šimková:


"Platón byl největší Sókratův žák, psal díra... díla..."



Žádné komentáře: