pondělí 3. října 2011

Dvacáté šesté hlášky

Černyševská:

"Otevřeme okénko a vpustíme dovnitř čerstvý podzimní smog..."


Hrůza:

"No vy se smějete, ale doba je pekelná, takže vám radím, dělejte revoluce."


"Já znám toho ředitele Mensy, on to býval spolužák mojí ženy, a takovýho asociálního dementa jste neviděli. Že by býval nějak extra bystrý, to nebýval. Mensa je tedy organizací, jež mě poněkud rozesmívá."


"...nevím, jestli vám to něco říká, pokud ne, tak se kdyžtak nějak průběžně dovzdělávejte..."


"'Peklo a noc nechť přivedou můj plán na denní světlo,' tohle říká Jago. Krásný, krásný věci říká."


"Brainstorming funguje tak, že pod nátlakem přicházíte se stále kravštějšíma nápadama, až se nakonec
dostanete k něčemu použitelnému."


"Tato sbírka v sobě obsahuje prvky erotického dusna a politické revolučnosti, abych to tak nějak kulantně shrnul."


"Čas nám krásně pádí, no to je peklo."


"Jakmile se v poezii vyskytuje džbán a deštník, je většinou velmi lechtivá."


"Občas když dochází v New Yorku obyvatelstvo, vypnou na chvíli proud a za devět měsíců se zvyšuje porodnost."


"Já teda pana Řezníčka moc nemusím, protože jsem ho zažil v praxi, což fakt nejde."


"Dalším takovým autorem je Jiří Wolker, záhadný mladík, kouzlo jehož tvorby mi zůstalo utajeno, fakt netuším proč ho češtináři tak milují."


"Každýmu, kdo bude říkat protěžovat, plivněte na něj a smějte se mu, že je nevzdělanej."

Franc:

"Schiere! Vy vidíte na uhlíku náboj delta plus? Fejfare, pučte mu brejli! Pro to je jediné vysvětlení, Schiere, buďto špatně vidíte, a nebo jste zase opilej."


"Tady dojde k tomu, že tady ten karboxyl, ne sice nějak radostně, ale bude odštěpovat ion H plus."


"Slezáková?" - "Já se omlouvám, ale já nemám čočky, takže nic nevidim." - "Tak Krausi? Co vy nemáte?" - "Rozum." - "No to je jediné, co vás omlouvá."


"Tohle už nám tady říkala minule kolegyně... nějaká..."


"Jonová, je nějaké místo, kde by se tento iont H plus mohl navázat, když jste se na to zasvěceně podívala?"


"Jílku, vy zvedáte ruku? Prosimvás, nevtipkujte!" - "No já o tom přemýšlel... že bych maturoval z biologie." - "Ježiš, vždyť vy ani nevíte, kolik vočí má slepice!"


"Štoku, příště si s sebou noste hadr, už vás nikdy na záchod nepustim."


Raabová:

"V ústí Perlové řeky ty ryby už asi nežijou... ty už jsou asi tuhý."


Žádné komentáře: