středa 28. září 2011

Opět hlášky odjinud =)

Buchalová:

"Ježiš, já už jsem úplně prostorová!"



Tůmová:


"Michale, co to tam pod tou lavicí mastíte?"



Semnický (biologie):


"Teď si děvčata představte, jak to mají ti kluci těžké. Chlupy na zádech, hrudi, břiše, nohou, v oblasti genitálií, v nose, vousy,.... no je toho zkrátka požehnaně! Teď to vypadáme jako nějaké vopice co?"



"Když se nám narodila dcera Eliška a já jí viděl poprvé, tak jsem řekl: ´Ona nemá lanugo!´. Dokážete si představit, jak na mě manželka koukala. Ony byla chudák ráda, že to vůbec porodila a já přijdu s nějakým lanugem!" (lanugo=plodové ochlupení)




"Jaké máme další žlázy? Potní, mazové a. ... ? No holky, tak co máte? - Prsa? - A v nich? - Mlíko? - Ale houby, jak se tomu jinak říká? - Mléko? - Mléčné žlázy, děvčata!!"


"Koukněte se támhle na Tomáše! To je typický příklad sálání. Úplně to z něj sálá až chudák Eliška musí otírat čelo!"


"Tak Tomáši! Přestaňte na tu Báru házet ty vaše medové úsměvy. Já vim, že je hezká, tak se nestyďte a koukejte jí už konečně někam pozvat! A jestli ne, tak laskavě mlčte a poslouchejte výklad o termoregulaci!"


"A na základce! Tam jsme ještě běhali 1500m. A když jsem doběhl, tak jsem měl úplnej rybník v botách, jak jsem se potil!"


Rasko:


"Hello, I´m Wesley but you can call me - kretén!"



"I was on the teambuilding and our ´židitelka´ was talking about......"


"I love one czech meal - ´kupičná kašá´"


Goll:


"No a vona si ta paninka usmyslela, že bude tenhle kokón aplikovat na našich dětech! Už to vidim. Dítě bude zlobit, šoupne ho do kokónu se delfína a vyleze jako ouplnej svatoušek!"


"Dalo by se říct, že spolu měli velmi něžné přátelství. - Takže to byli milenci? - Říkejme tomu radši něžné přátelství, kolegyně."


"A ti UHŘI se stále bouřili a nechtěli se poddat rakouskému systému, tak ...."


Ehlová:


"Tak jaké byli prázdniny? - Krátké! - No popravdě řečeno mě to ani nezajímá. Máme celkem dost práce, tak hned začneme!"



Jandíková
:


"Ta fce na ze všech těch kolegyň umřela a na tom místě, kde zkonala, tak tam zatvrdla!"


"A my si tu z těch alfíček uděláme malou legraci a přesuneme je proti jejich vůli na začátek příkladu a hned v nás cukne matematik a zjitíme, že je to co?...No přece derivace našeho proradného příkladu!"



"No já jsem vás chtěla nechat udělat zkoušku, ale protože jste na tu chybu přišli, tak budu hodná diktátorka a nemusíte jí dělat."

Žádné komentáře: