pondělí 1. srpna 2011

O ničem

Je to právě dneska, co se prázdniny hrozivě přehouply do druhé půle. Co jste dělali? Co máte ještě v plánu? Já jsem teď na další Letní škole digitální fotografie, rozhodně potom čekejte článek, jaké to tu bylo, co jsem se přiučila a tak vůbec :) Červenec utekl jako voda, ani nevím, co jsem dělala. První týden koukala na filmy, pak pracovala a poslední týden jsem byla u táty, babičky a pak jsem měla jeden den s Májou, jeden den polopracovní a jeden takový rekreační, kdy jsem vlastně koukala na jeden film a pak jsem šla do kina na druhý. Takže když přimhouřím hodně obě oči a ještě zatnu zuby, myslím, že můžu říct, že se nic moc nestalo. Na školu nemyslím, horší je, že mě ve snu pronásleduje. :D několikrát do týdne se mi zdá o prvním září, o školní buzeraci, o tom, jak možná všechno není tak hrozné, ale tím, že to všichni tak řeší a dramatizují (že ano paní třídní), je to nakonec stejně peklo. Prokletí.
Jinak pokud sledujete Facebook, stejně vám asi žádná větší událost z mého života nemohla uniknout, tak se tu nebudu nijak moc rozkecávat. A co bych vám ještě řekla? Už mě nic nenapadá. Tak já vám napíšu, až přijedu domů :) tak se těšte, užívejte volna, co to jde, a mějte se :)

Žádné komentáře: