pátek 19. srpna 2011

-- 4 --

čtyři...
  • ...věci, co by ses chtěl(a) naučit
vařit; zpívat a hrát na kytaru a bicí; řídit auto; neměnit hned názor podle toho, co kdo plácne.
  • ...závislosti
zelený orbitky, ranní sprcha, internet, snílkování
  • ...životní moudra
Najdeš to, teprv až to přestaneš hledat. Kluci si celoživotně seděj na vedení (autor: moje sestra když jí bylo tak 6 :D). Dělání dělání všechny smutky zahání. Dokud nebudeš happy sám se sebou, nečekej, že s tebou bude happy někdo další.
  • ...věci, co nesnášíš
škola, halušky, alkohol, číslo 8. Jo a když smrdim kouřem.
  • ...věci, co by ti udělaly radost jako dárek
saténová košilka nebo huňatej župánek; rubikova kostka; kaktus - nebo ještě lépe ta kytka s baculatejma listama; beruška nebo 4lístek na krk. (ale teď už to neplatí, protože jsem vám to řekla :D udělalo by mi to radost, kdyby vás to napadlo samotný :P)
  • ...věci, co ti teď v životě nejvíc chybí
konversky, láska, místo na disku, motivace
  • ...věci, na kterých právě ulítáváš
kdo to vymejšlí? :D to je otázka tak pro věkovou kategorii 13-15 :D ne dobře... tak asi Pendulum, Jane Austen, lensbaby, kopretiny (ale ty už nerostou, tak asi zas až za rok)
  • ...věci, který máš teď na sobě
tričko, džíny, mikinu, spodní prádlo a ponožky :D což sice není 4 ale zas je to všechno :D
  • ...tvoje úchylky
nepovim :D kdo mě zná, ten to ví, a ostatním do toho nic není :P
  • ...místa, kam bys jel(a) na dovolenou
USA!!! rozhodně... ale to by nebyla dovolená, to by byl návrat domů ;) potom Skandinávie, Novej Zéland a Turecko nebo Tunisko
  • ...věci, co jsi dělal(a) včera
včera... hmm... s Májou a Tášem jsme tancovali v kuchyni, slavili jsme mámin svátek, dělala jsem seminárku a pak jsem šla do práce :D
  • ...lidi, co ti jsou nejbližší
Mája Š., Kája S. a Kuba F., Péťa V. (ať chce nebo ne) :D a moje mamínka :)
  • ...věci, co nepatří do tvého šatníku
lodičky, tanga, sluneční brýle a pohorky :D
  • ...věci, kterýma se lišíš od ostatních
ponožky; věčnej chaos v hlavě; nezájem o politiku; neustálá únava
  • ...normální jména, jaký bys ale nikdy nedal(a) svým dětem
Marcela, Sandra, Honza, Hana (a Patricie, ale to zas tak normální není) jo a Jiří! na to jsem zapomněla
  • ...nejhorší věci na škole
místo, čas, způsob a fakt, že je to celý vlastně povinný.
  • ...věci, co na sobě máš rád(a)
IQ, schopnost empatie (která mi ale občas bejvá spíš na obtíž) a schopnost uvěřit věcem obecně považovaným za nemožné :) a čtvrtý nevim. čim víc o tom přemejšlim, tim víc horších věcí mě napadá :D
  • ...první záložky z leva
Facebook, Twitter, email, Youtube (ale zas jich tu už mám 35, tak mě podle toho nesuďte) :D
  • ...nejlepší večerníčky
Edudant a Francimór, Mašinky, Lískulka, a asi prostě krteček, hrdina všech dětských srdcí :D
  • ...maturitní předměty
no kéž by 4... ale čeština, matika, anglina a dějiny umění
  • ...věci, bez kterých nevyjdeš z domu
iPod, mobil, klíče a peněženka. Duhhh :D

:) :) c'est tout.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

u normálních jmen jsi zapomněla na Soňu :)))

Káťa řekl(a)...

To je sakra pravda! Dobrej postřeh. Soňa tam rozhodně patří, tak bych nepojmenovala ani odpadní rouru.