středa 31. srpna 2011

Poslední prázdninový

Můžeme se bránit, co nám síly stačí, ale stejně tomu neutečeme. Zítra zase začíná škola a všechno se vrací do nepříjemných stereotypních kolejí, které nás unavují, otravují, stejně se jim ale nevyhneme. Končí vstávání kolem oběda, končí dny strávené u filmů, končí všechno, co máme na prázdninách rádi. Letos se mi ale vážně nechce stresovat. Už jen představa maturity, plesu, přijímaček na vysokou a dalších zázraků, co nás tento rok čekají, mi vždycky úspěšně rozhodí sandál. Takže letos žádná předsevzetí, žádné sliby, na které kolem pololetí zapomenu, pro tento školní rok mám jen jedno jediné heslo: přežít! A už teď, když vidím, co mě čeká, to nepovažuji za úplně lehký úkol. 
A co prázdniny? Myslím, že ty letošní jsem neproflákala. Což je zvláštní, vlastně jsem kromě jednoho týdnu byla doma... a kromě ještě teď konce prázdnin. Proto jsem vám taky nepsala tolik, jak byste si to asi zasloužili, měla jsem tu totiž jednoho VIP maroda, který měl, co se mého času a energie týče, jednoznačně přednost... sorry. :D Jinak jsem nic moc o prázdninách nedělala. Koukala jsem na filmy, chodila jsem do práce, pracovala jsem na seminárce a podobných hovadinách do školy. Moc jsem s nimi ale stejně nepohnula, teď to bude záhul... nebo jinak řečeno "nepříjemná změna". 
A co jste dělali vy? Váleli jste se někde na pláži u moře... nebo na koupáku? Nebo jste prázdniny strávili někde v práci a teď se těšíte z vydělaných financí? Ať je to, jak chce, tohle teď končí.
Tak vám všem přeju, abyste ten letošek ve zdraví přežili, abychom se na něj za deset měsíců s úsměvem podívali zpátky a oddychli si, že to máme za sebou. Takže ještě odpočívejte, nabírejte sílu, relaxujte a zase někdy ve školním roce, čus bus :)

Žádné komentáře: