neděle 17. července 2011

Pýcha a Předsudek

Tak jsem přečetla tuto knihu od Jane Austen a musím říct, že mě přinejmenším překvapila. Rozhodně jsem nečekala, že se do příběhu natolik zažeru, že mě bude tolik bavit a že mi na konci udělá takovou radost :D vždycky totiž, když něco čtu, doufám, že to nějak dopadne, ačkoliv to nevypadá jako pravděpodobný závěr. A ve většině příběhů to podle očekávání nedopadne, protože život se tak prostě nechová. A nebo tak dopadne, ale stane se to takovým způsobem, že už z toho člověk ani nemá radost. Ale tady, tady moje srdéčko plesalo posledních 100 stran, protože všechno šlo podle mých představ, ale pořád jsem ještě neměla jistotu, že to dobře dopadne :D Abych tak shrnula svoje rozplývání nad tímto dílem, stačí prostě říct, že mám pocit, že to bylo napsané pro mě - nebo pro člověka jako jsem já. A ačkoliv moc historickou literaturu nemusím, protože mi jsou veškerá tehdejší pravidla společnosti poněkud proti srsti, tady mi to nevadilo. Už se těším, až zase bude otevřená knihovna, abych si mohla od Jane Austen půjčit něco dalšího, třeba Rozum a Cit =)
O ději se rozepisovat nebudu a asi ani o ničem jiném. Vlastně jsem se jen chtěla podělit o radost z přečtení této knížky :D

Žádné komentáře: