neděle 10. července 2011

Filmové tipy č.1

Nevíte, jak trávit dlouhé prázdninové večery? Napíšu vám sem prozatím 4 tipy na filmy a je jen a pouze na vás, jestli si vyberete =]

První film, který jsem viděla už před měsíci, je komedie Youth in Revolt (mládí v hajzlu). V hlavní roli Michael Cera (Nick), citlivý kluk s extrémně zaprděným a nudným životem. Jednou jede s mámou a jejím přítelem na pár dní pryč a potká Sheeni, do které se zamiluje. Sheeni však sní o šarmantním francouzi, který na ni prý někde čeká.
Aby s ní Nick mohl být, musí se přestěhovat k otci, a aby mohl to, musí se nechat vyhodit z domova. A to není tak úplně jeho parketa. A tak se na scéně objevuje Francois, který se stará o to, aby byl Nick dost špatný. Nick se s pomocí Francoise dostává do průšvihu a pátrá po něm policie. Získá Nick nakonec Sheeni? Koukněte sami :)
Csfd sice říká 52%, ale já se bavila. Trailer tuto:


Jakožto druhý filmem v pořadí tu mám Tracey: Fragments. Vlastně jsem k němu přišla přes Ellen Page, kterou mám ráda... tak si říkám, tohle by mohlo bejt dost zajímavý... Film začíná tak, že v noci v prázdným autobuse sedí holka - Tracey - zabalená ve sprchovým závěsu a mluví. Postupně se dozvídáme, jak se tam dostala, proč utekla z domova, při jaké příležitosti se jí ztratil bráška Sonny, jak přišla k sprchovému závěsu... Celý film jede ve spoustě malých rámečků, ze začátku jsem myslela, že mi z toho bouchne hlava, docela psycho, ale zvyknete si. Neřeknu vám, proč se mi to tak líbilo, nevim, má to něco do sebe. Možná myšlenku, možná jen atmosféru. Tu je trailer.


Třetí film, který bych doporučila především romantickým duším, je No Strings Attached (hlavně nezávazně). Ačkoliv Ashtona Kutchera vážně, ale vážně nemám ráda, tenhle film se mi líbil. Plus mám docela ráda Natalii Portman. Hraje často zaneprázdněnou lékařku Emmu, která nemá čas na vztah, a tak se s Adamem (Kutcher) dohodnou, že spolu nebudou nic mít, jen spolu budou spát. Ze začátku berou jeden druhého jako příjemné rozptýlení, ale čím déle tento stav trvá, tím horší to pro oba - hlavně tedy pro něj - je. Kdyžtak koukněte =) 


Další částečně romantický, částečně prostě jednoduchý ale poutavý film je Burlesque (varieté). Tento film, v hlavní roli s Christinou Aguilerou, je vytvořený téměř přesně podle typického schématu - holka z maloměsta se přestěhuje a rozhodne se dosáhnout svého snu. Do toho se připlete okouzlující, ale zadaný mladík... a jak to dopadne, to teprve uvidíme. Rozhodně mě ale zpěv i tanec, kterého je ve filmu dost, zaujal natolik, abych si film pustila dvakrát. Takže jak chcete, trailer je tu =)



To bude prozatím vše. Až si zase najdu chvilku, tak vám sem hodím nějaké další... třeba méně "holčičí" =D

Žádné komentáře: