čtvrtek 7. července 2011

A co teď?

První týden prázdnin za námi a co jsem zatím udělala? Denně několik pravidelných koleček film-wc-lednička-film. Možná za to mohlo to počasí, ale co se jiného dalo dělat? Občas jsem vám sem napsala, protože to je jedna z věcí, co mě na mém životě snad baví úplně nejvíc =) A na to se vás právě chci zeptat.
Je blogování out? Neberte si to špatně, já tohodle ještě nějakou dobu nenechám. Mívám ale sem tam pocit, že blogování vyšlo z módy asi tak v době, kdy jsem chodila do osmé či deváté třídy. Tenkrát ještě měl svůj blog každý druhý nebo třetí, plus jsme měli snad dva třídní blogy. Pak se to zredukovalo do té míry, že jsme ve třídě blogovaly dvě - já a Martina. A dneska? Lidi mají blogy, ale poslední články jsou s datem dva až tři roky starým a oni si říkají, že to nemá smysl, protože tam stejně nikdo nechodí. Pardon, ale proč by tam kdo chodil, když tam jaktěživo nic nenapíšete?
Samozřejmě, že se sledovanost blogu musí vypěstovat =D A dá to mnohem víc práce, než vypěstovat kaktus. Třeba já mám tak třikrát nebo čtyřikrát menší návštěvnost než můj miláček. Ale to mi nevadí, jde o to, o čem píšete. A o čem já píšu? Povětšinou veskrze o ničem. Jediné, co žene lidi na můj blog, jsou hlášky učitelů - něco, co ani není z mojí hlavy. Ale vadí mi to? Nevadí =) Protože sem tam se dozvím, že můj blog pravidelně čte třeba někdo, s kým jsem nemluvila už kolik let, nebo někdo, koho ani neznám. A to mi vždycky udělá radost =)
Jen mě ale vážně zajímalo, jestli už blogování vyšlo z módy. Čistě teoreticky. =D

2 komentáře:

Adam Fogl řekl(a)...

Já to tu čtu pořád, kdo ví proč. Možná ze setrvačnosti? Nevím, každopádně četl jsem to tu už když jsi začínala a čtu to tu do dneška. Jednoho pravidelného čtenáře tedy máš ;-)

Káťa řekl(a)...

Ani nevíš, jakou z toho mám radost. :) dokud bude pro koho psát, asi toho nebudu moct nechat :D takže díky moc :)