středa 1. září 2010

konec.

A je definitivně konec prázdnin. Vlastně už není ani konec, ten byl včera. Teď už je začátek školy. Poslední týden jsem si celkem užila, stejně jako celé prázdniny, žeano... až na žlučníkovou kúru, kteroužto jsem musela projít a bylo mi z ní tůze nefajn. Zahrnovala dietu, pití různých nechutných míchanin v přesné časy a další nepříjemné věci.. a nikomu z vás to nepřeju. Anyway, také jsem dělala jiné příjemné věci jako plavání v bazénu s miláčkem a nebo poklábosení po dlouhé době s kamarádkami z bývalé třídy... fajn holky toto, mi chybí. Ale jinak se toho snad ani moc nedělo... a nebo dělo a já vůbec nevim co. Všechny dny od začátku července se mi natolik slejvaj že ani nevim co kdy bylo.
A teď teda bude škola. Hned příští pátek jedeme na týden do Chorvatska se školou, takže to je myslim taky nezanedbatelná událost... a jinak pohoda. Můj rozvrh se vyvedl, není si na co stěžovat. Tedy až na 3 hodiny chemie hned v pondělí ráno :D ale to se přežije. 
Takže vám tímto chci popřát hodně štěstí do nového školního roku :) ať vás úspěchy neminou a ať je pro vás všecko na pohodu. Ať vás pančitelky a pančiteláci netrápěj a ať dodržujete školní řád a nerebelíte :D tak se mějte, študáci, a učte se :D

Žádné komentáře: