neděle 5. září 2010

Nick Sharratt

Dneska jsem se vám rozhodla napsat pár řádek o svém oblíbeném ilustrátorovi dětských knížek. Mám ho ráda hlavně proto, že už kdysi jsem kreslila podobně jako on, a od něj jsem se taky mnohé naučila. Jeho ilustrace jsou přesně takové, jaké se podle mě do dětských knížek hodí. Poprvé jsem se s jeho pracemi setkala samozřejmě kde jinde než v knížkách od Jacqueline Wilsonové, o které vám napíšu příště. Od roku 1991 ilustroval přes 40 jejích knížek.
Nejoblíbenější postavou vůbec je nejspíš Tracy Bakerová... v Británii je to dokonce za posledních deset let nejčastěji půjčovaná knížka v knihovnách. Kromě všemi oblíbené Tracy ale Nick nakreslil i spousty a spousty dalších postav, hrdinů knížek pro děti i dospívající. Nemůžu si pomoct, prostě ho mám ráda =) Tudyhle se dostanete na jeho stránku, která tedy není zrovna dvakrát obsáhlá. Proto vám sem alespoň hodím pár obrázků =)
 

  




Takže tak. Ono teda podle těchdle obrázků toho asi moc nepoznáte, ale musíte uznat, že se na ně hezky kouká. Nevim no, podle mě ty jeho postavičky mají osobnost a to mě na nich baví nejvíc. =)

Žádné komentáře: