pátek 1. ledna 2010

bwah

Ahoj přátelé :D
tak vám zas jednou píšu. Je mi blbě a proto plácám kraviny. Nuže.. všecko nejlepčí do novýho roku! Chci vám poděkovat, že ste to tady se mnou už tak dlouho přežili :D a i na všech těch minulejch blogách a tak.. dík že to furt někdo čte, ikdyž je to asi za trest no :D teda chci říct, že se na vás na všecky trochu mračim, protože co sem se vrátila z USA tak na mě všichni pěkně zvysoka... nikdo už sem zas nechodí... ale asi je to moje chyba no, budu psát líp.
Tak co dáváte si předsevzetí? Loni sem si dala jenom jedno a už se mi to za ten rok několikrát málem povedlo splnit.. ale když se teď tak dívám na ty svoje okousaný nehty, uznávám, že jsem selhala, a že se proto moje "neokusovací" předsevzetí zvesela přesouvá na příští rok. A přidávám ještě jedno: budu vám sem lidičky psát něco, co nebude sračka, takže budete chodit a číst častějc :) nebo teda pokusim se, žejo :D
Takže parto, přeju happy new year 2010 a užívejte života :D
Mějte se famfárově :)) Kákula :))

Žádné komentáře: