středa 30. prosince 2009

obvodíček

Takže, milé děti, tady vám ukážu, co já tak nějak dělám, když zrovna nejsem ani ve škole, ani v práci, ani někde ve snách. Je to úkol na informatiku. Teprve zítra je termín odevzdání, ale já se nebojím, že by to ode mě někdo kopíroval, protože na tenhle blog od doby, kdy jsem se vrátila z USA, stejně nikdo nechodí. Takže... tady je výsledný obvod celé seminárky:


(a když ho někdo okopíruje, je mi to jedno. jsem si jistá, že celá moje seminárka je stejně nějakým způsobem k dspozici celé naší inf skupině)
Pochopitelně tam toho bylo víc. Tabulky, Karnaughovy mapy, rovnice a tak. Ale to je šumák. A abyste věděli co to tu je, je to návrh dekodéru z BCD kódu pro jednomístný sedmisegmentový displej. :)) a popravdě, nakonec mě fakt bavilo to psát. :))
PS: neručím za to. třeba to je špatně. uvidíme ;))

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj neposlala by smi prosim celou tu práci, pokud jí ještě máš? Byl bych ti vdečnej. Kdyžtak email: jakub573@seznam.cz

Káťa řekl(a)...

Zaprvé, kdo jsi? :D Zadruhé, práci asi už nenajdu, do kdy to potřebuješ? Chybí mi v tom zadání.