čtvrtek 24. prosince 2009

Váánoce sou tady, Váánoce sou tady...

Tak tedy přišel Ježíšek a překvapil, což je něco, co jsem opravdu nečekala (inu, proto se tomu také říká překvapení). Nejenže jsem Vánoce ve zdraví přežila, dokonce i moje nervy - a to je, řekla bych, poměrně silný překvapovací faktor -, ale dokonce jsem patřičně happy! Nevím, jestli má smysl vyjmenovávat všechny dárky, co jsem dostala... ale abyste se jeden po druhém neptali (což děláte, teď zrovna) tady to je :))
  • Bunda na zimu
  • Kalhoty
  • Eragon knížka v angličtině
  • Raffaello :)) ňamík
  • Barvy na textil
  • Tričko (takovéto z Gate s vystřihovacím medvídkem, asi víte)
  • Náušnice
  • Sponky
  • Ponožky :D
  • Bombarďáky od babi :D :D lol (když píšu všechno tak všechno)
  • Rukavičky palčáky pletené
  • Kasička "na první milion"
  • Kalendář s krtečkem :))
  • Pilník na nehty a pinzeta
  • Bačkory svítivě růžové se žirafou
  • Šampón a další patláníčka voňavý různý
  • A pak je tu dárek, ze kterého stále ještě létám někde v oblasti mezi Neptunem a Plutem, tak moc úžasné to jest: Hrníček od mého nejlepšího, nejmilovanějšího, nejúžasnějšího... Víte jak jsem nebyla schopna popsat své dojmy z filmu AVATAR když jsem ho poprvé viděla? Tak asi takto nepopsatelně úžasný tento dárek je. :))))) jakože áááááááááááááá :D pecka nejvíc.
Pak tedy bych vám asi měla vyprávět vůbec obecně, jak u nás Vánoce probíhaly... ráno jsme se (jak nám káže tradice) porafaly s maminkou, protože se mi tak nějak ráno nic moc nedařilo a ona to věděla a stejně byla extrémně nemilá ;)) Pak jsem až nějak tak do dvou odpoledne pracovala na tvorbě bramborového salátu, který byl (jak už tak káže tradice - opět) pochválen a prohlášen za vynikající - takové věci opravdu slýchám asitak jednou ročně, tak vám to sem píšu :D a potom, po nějakém tom nepatrném pouklízení, kterému jsem se bránila, co mi síly stačily, a po trapné ale nepřekvapující prohře v šachách, jsem byla nucena absolvovat každoroční (zase tradice ://) procházku, nebo spíše výšlap na kopec Javorník, hurá hurá.
Mno nic, je sice pozdě večer, což se vám možná nezdá, protože se mi jako obvykle seká net, a tak článek publikuji až dalšího rána, ale jdu zkoušet, jak se maluje na textil těmito skvostnými barvičkami... a zítra mě čeká seminárka na informatiku :))) oh yes.
Tak přátelé, užívejte svátky, mám vás moc moc ráda, a děkuju, že to tu pořád ještě čtete :))
Mějte se famfárově, ahooooj! :D