středa 6. ledna 2010

moji milí!!

Dnes jen opravdu krátce, poněvač už bych měla dávno spát :)) to víte, člověka to vstávání v 5 unaví... takže jsem vám tu našla video písničky od mé oblíbené kapely Jack's Mannequin. Jsou fakt good. Mám vás moc ráda a jakmile bude čas (pořád stejné výmluvy, huh?) něco tady s tím udělám. Ne vážně, vím že se na to nedá koukat, i já osobně se tomuto blogu vyhýbám :D :D což už je teda extrém. :D každopádně tady ta písnička. Co to pude, pokusím se to tady zprovoznit. Teda.. víme, jak mi takovéhle věci jdou.. tak mi držte palce, ať to nevypadá ještě hůř :D ale nepředbíhejme, uzavírají se zámky, takže než bude čas, přijdou možná tak děsné blogy jako ten můj do módy :D
Tak pa lidi. přiďte zas.
PS: Nevim, proč to video kouká ven z toho textu a je mi to jedno. Jen mi to přijde divný.. tam venku mu bude zima přeci.


Žádné komentáře: