úterý 18. srpna 2009

Moje jediná letošní dovolená někde dóóle pod Prahou :))

Inu.. nechce se mi to vyprávět jako nějaký nudný příběh z knihy, asi byste z toho stejně nic neměli, a tak bude asi nejlepší když vám jen ukážu pár fotek a popíšu nejlepší a nejvtipnější zážitky, hlášky apod... předem upozorňuju že tenhle článeček je spíš na připomenutí pro ty co tam byli než že by fungoval jako osvětlení situace pro ty co tam nebyli... :))
Mezi nezapomenutelné zážitky bych v první řadě uvedla mého tříletého brášku Ondru vřískajícího "Já chci Fernet!!!" nebo třeba když jsme šly s mou drahou sestřenkou Bárou ze Bzí do Brodu, mě na štěrku jen trochu uklouzla noha a ona zavřeštěla tak že vyhnala veškerou zvěř z lesů v okruhu asitak 20 kilometrů..... Nebo tanec táty, strejdy Oldy a prcků "ejsa brejsa numa numa nej" :D :D :D
Nebo když jsme telefonovaly se sestrou a naše konverzace probíhala asitak takhle: "Je tu blbej signál" "Tak nesmíš moc dejchat, abys ho neodfoukla" "myslíš jako ten...? takovej ten jak se točí...?" "Vzdušnej vír?" "To je jako vir... jako počítačovej virus" "Hele, třeba trojskej kůň!!" "Hele tak tady tak potmě stojim a koukám na to zahradu a víš co nevidim? normálně tady tak pobíhaj trojský kobyly a pasou se tady na tom trojskym jeteli..."
Zážitků bylo opravdu mnoho. Třeba Dan: "mami, až budeš kupovat tu poštoví známku, nemusíš nijakou drahou jo, stačí nějaká obyčejná..." nebo Štěpka v noci: "mami já chci domů!" "zejtra pojedeme domů" "já chci domů, já nechci pojet." a nebo její roztomilý: "eště pusínku Kačínkovi" :D :D :D
Nebo třeba když jsme hráli pantomimu na filmy a u dívky na koštěti byly první odhady "Penis!!! Velkej penis!!!" nebo u pretty woman "ženská... kozatá... hoooodně kozatá... aha, tak ne, zas až tak kozatá ne..."
Prostě bylo toho spousta, jsem si stoprocentně jistá že nehledě na to kolik vám tu toho povím, určitě na něco zapomenu...
...Štěpky holina v řece...
...žabí stehýnka...
...závody dětí na motorkách...
...pohádka o Honzovi co spad do díry a taky o skákacím hovínku...
..."Já sem učitel!" "Já sem pan učitel!"...
... Ondráškova "Edibaba"...
..."hádejte osobnost" - "hmm....... Zajíc!!!! Hmm............... Zajíc!!!!!!!!"...
...ňam ňam blbík...
Už teď mám pocit, že jsem někomu slíbila co sem napíšu a nemám sebemenší ponětí co to bylo... Barčí nebo kdo ste to byl, prosím o připomenutí... jinak tady jsou ty fotky, aspon pár :)


A to je asi všecko, myslim... teda mám toho víc, ale to tohle by myslim asi stačilo............ možná to zejtra nebo někdy dám na rajče. Tak zas někdy, mljvs, pa :))

Žádné komentáře: