neděle 16. srpna 2009

Eduard Bonifác J. J.

Věřte tomu nebo ne (že já ostuda jsem vás o této novině nezpravila dříve), už nějakou tu dobu máme u nás doma nový přírůstek!! Pokud si ovšem myslíte: To je dětí a furt si dělaj další!!, náramně se pletete. Je to totiž pejsek. Tak často se mu měnilo jméno, že ani nevím, jestli u "Eduard Bonifác JJ" zůstalo nebo ne.... říkali jsme mu Ediku, ale na to neslyšel, tak mu teď říkáme Bony (máma píše Boni, ségra zase Bonny, tak já nevim). Na to teda neslyší o moc víc, ale už se to snad měnit nebude.
Jinak ještě jsem ani nezmínila to pro mnohé nejpodstatnější: rasu. Je to Jack Russel Terier. Takovej ten pejsek co je vždycky na Seznamu, jestli víte. A teď nám, milí zlatí, nezbývá nic jiného než sem dát pár foteček :)) Tak pokoukejte, snad se vám budou líbit :))

2 komentáře:

Petr Vojtěch řekl(a)...

Jee Fionka :)

Káťa řekl(a)...

ano ano. chceme-li zachytit osobnost, nelze ji zobrazit bez přátel. Přátelé obvykle tvoří části osobnosti. (můj možná naivní názor na věc) :))