čtvrtek 1. ledna 2009

new year

Tak tu máme novej rok. Jo. A já vám píšu, protože to se sluší a patří, a vyjímečně dokonce vim co. Tak zaprvý: Už je skoro půlka mýho americkýho pobytu. Hodně sem se změnila,to poznáte až se vrátim. Naučila sem se spoustu věcí, například jíst bez nože v pravý ruce, nosit sukni, nakupovat - především oblečení (mumlo tak ses dočkala co :)), žít bez mobilního telefonu (což mi přišlo nemožný), dejme tomu taky že nějakou tu angličtinu ;), a taky asi milion maličkostí důležitejch pro život, čímž tak úplně nemyslím hraní Guitar Hero, ale tak to taky. Mimo jiné mám i spoustu nových zkušeností, mezi ty bych zařadila především připálenou polívku, neúmyslný porušování školního řádu, baseball a mnohé další... A tay se mi splnilo hned několik životních přání, kterejm už sem ani moc nevěřila, že by se mi doma splnily. To jako třeba můj vlastní pokoj (díky kterýmu konečně chápu cenu soukromí, MILÍ RODIČE!, a teď skoro úplně i vlastní koupelnu), Conversky, notebook, starší brácha (Jon teda není starší, ale má tak blízko ke staršímu bráchovi jak jen může mít). Jo. A ještě něco, a to vám nepovim, protože by to mohlo někomu bejt třeba líto.
A zadruhý: moje novoroční předsevzetí, neboli resolutions :D
  1. To největší, a nesmějte se, je přestat si kousat nehty.
  2. Druhý největší je udělat srovnávací testy a dostat se zpátky do mý třídy (zahrnuje i vrátit se vůbec z ameriky, ale já plním sliby)
  3. to sem zapoměla
  4. to sem taky zapoměla, časem doplnim až si vzpomenu.
  5. A to nejmenší ale taky moc důležitý vám nepovim, ale nápověda: týká se to naší sázky (já + Kvaska - zelenej lak). Tak už asi stejně víte lol :D

No a to je všechno. Přeju vám do novýho roku všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví, lásky (bez tý to nejde), úspěchů ve všem co si přejete, a ať je to pro vás úplně mega super dobrej rok :) Mám vás moc moc moc ráda, mějte se krásně, užívejte konec prázdnin, a papaaaa

PS: uplně nejvíc perfektní super písnička, mlj mlj mlj mlj, dokáže zvednout ze židle a rozhejbat i mě, což je umění, naprosto miluju :D Příjemnej poslech: Jonas Brothers - Play My Music

2 komentáře:

Zuza řekl(a)...

Tak zlato, přeju ti vše nej do nového roku! Hlavně to tam vydrž a vrať se nám!(Kdy že to bude? V červnu?) Doufám, že change rodinky byla dobrá volba a držím palce!!
S těma proměnama to ale moc nepřeháněj, my tě máme rádi takovou, jaká seš. Ale chápu, že některejm věcem člověk prostě neodolá - mít vlastní conversky je základ :)) a zvlášť, když je teď dolar tak slabej...

Káťa řekl(a)...

Jo jo přesně tak :D a jo v červnu, by to myslím mělo bejt hmm... A pokud kdokoli lidičky někdo víte kdy je poslední dramaťák, kdy se jede na Valdštej (jestli někdy), kdy je Železnobrodskej Jarmark a tak, tak mi to pls písněte potřebuju vědět co z toho stihnu :D jo a taky samozřejmě Ohlédnutí! :)