úterý 30. prosince 2008

Kecy. Co dodat.

tak je přesně 00:00, ještě moc brzo na to jít do postele. Tak se tak sama sebe ptám co dělat, a tak si tak sama sobě odpovídám že vám napsat. Tak tady teda sedim, v 00:01, a plácám pátý přes devátý. Cool. Dneska sme byli nakupovat a taky sem šla spát v 4:30 ráno. A když sme byli nakupovat tak sem si koupila dvoje normální džíny (konečně), pár maličkostí v Bath&Body Works a knížku The Secret of the Ages, kterou budu číst asi donekonečna. Kdo víte o čem mluvim musíte uznat, že nemá nijak zvlášť poutavej děj, a je anglicky, tzn. že se do toho jen tak nezačtu jako do HP apod... a tady když nejste takříkajíc začtený tak toho moc nepřečtete, protože se tu nedá soustředit. Teda u mě v pokoji se dá, ale tam se mi nechce bejt a hotovo. Už je 00:06, to jen tak mimochodem. Fakt se nudim. A sem i unavená. Ale nechce se mi spát. A taky zejtra pudu brzo spát, protože kromě toho že pudem do centra plánuju na půlnoc párty (v koupelně, pro jednu osobu - sebe). Ještě nevim jak to bude probíhat ale prostě to bude nezapomenutelnej mejdan to vám říkám :D Slavila bych s Beccou ale ta bude slvit u Julie. A slavila bych s Jonem a Patrickem, ale myslim že by mě neměli rádi kdybych se jim zavřela se 2 klukama v koupelně. Tak nwm. Pak vám písnu jak to probíhalo, slibuju. Teda.... neslibuju, ale budu se snažit ;) Už je 00:09 což je skoro 00:10. Skoro. Tak a už je 00:10. Becca sedí na vedlejším gauči a hraje Simsy. Jon tady není. Chtěla sem s nim dokoukat Transformers (pomiliontý za posledních pár dní lol), ale šel spát. Pech.... ne můj, jeho. Začíná tu bejt trochu zima, ale jen trochu. To protože maj tomení nastavený na noc a šetřej a v noci sou stejně všichni (nebo by měli bejt) v posteli, takže se topení nepotřebuje, a ráno už tu bejvá zase teplo. Ale teď je 00:13. Ještě že máme všecky ty deky a tak. Hmmm tak teď nevim co bych vám napsala. Becca má hustý fusekle. Lol asi si myslíte že sem cvok co :D ale tak lidi... každej je trochu ulítlej. Už je čtvrt na jednu ráno... nevim co je za den myslim úterý. Nechce se mi do školy příští tejden. Rač bych seděla doma a dělala NOTHING a hrála Guitar Hero a koukala na filmy a jedla a nakupovala a to je všechno. Takže... nevim co bych vám eště pověděla. Máme v ledničce dobrý jogurty teďko sem zrovna jeden snědla. Fakt takovýty nej, jak sou v česku sakra drahý. Víte co myslim žejo. Včera sme hráli takovou super hru (jako celá rodina, ne jako jen my 3 flašku posledně), vlastně 2, ve Scrabble sem vyhrála a ta druhá se menuje Likewise a je to jedna z nejvíc supr her co znám. Fakt sranda ikdyž sem to naprosto projela, protože to je o tom napsat to samý co ostatní a já je ještě tak dobře neznám. Hm... už je 00:20. Chce se mi jít nahoru a vzbudit Jona, ale nemůžu protože má pokoj dohromady s Patrickem. Nemusel by, ale prej se do "jen svýho" pokoje odstěhuje až po mě. Njn to se tu tak pěkně dědí... co to proboha blábolim. LOL. Tak myslim že pro dnešek by to stačilo. Jo. Tak mi zas lidi někdy napište, já du dělat něco jinýho. Jako číst (teď v noci je tu kupodivu větší klid) nebo spát. Nwm. Tak se mějte a napište mi lidičky, moc moc moc vás miluju. Pac a pusu na čumáček LOL... papa

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Koukám, že tam jsi cca 4 měsíce a už se nudíš... xD Blahopřeju xD Hlavně mi napiš až ti kooooooooooonečně dojde ten můj zatracenej pohled xD To je asi všecko. Měj se krásně a papa

Káťa řekl(a)...

tak hele zrovna dneska přišel :D a už je to popravdě 4 a půl měsíce. :D

Unknown řekl(a)...

Tak cestovatelko! Přeji ti šťastný Nový rok 2oo9 a ať se ti všecko vydaří a hlavně ať dojedeš v pořádku zase zpět domů xD Takže HAPPY NEW YEAR! ^^