neděle 28. prosince 2008

Vánoce poamericku.

No tak teda byly Vánoce. Přišel Santa a přines mi něco... a taky sem si něco koupila sama protože jsou velký slevy a zjistila sem, že už mi není skoro nic z věcí co sem si s sebou přivezla (jj jak se říká, tloustnout v Americe není nijak těžký, a je to pravda). Tak to nebudu prodlužovat (je totiž čtvrt na půlnoc), dostala sem:
2 svetry
2 trička
funkeys
2 knížky.. vlastně 3
megablok nebo lépe řečeno skicák
výtvarnej kufřík, jako pastelky, voskovky vodovky a tužky
2 super plyšáky
mikinu steelers
a milion kravin jako čelenky, krém, čokoládu apod...
a možná sem eště na něco zapoměla, nwm.
co sem si koupila:
konversky (druhý v mým životě - ty naprosto typický nízký černý - naprosto sem se do nich zamilovala lol)
svetr (takovej ten dlouhej bez rukávů, jako svetrový šaty, a k němu legíny a triko pod něj, všichni říkaj že mi to v něm moc sluší škoda že mě nevidíte lidi lol)
džíny (to je hoooodně dlouhej příběh, každopádně sou mi malý a musim je jít vyměnit :D :D)
diář (moc krásnej, je to přesně styl mojí matky, myslim mumlo že by se ti moc moc líbil)
tričko s dlouhým rukávem aby mi ve škole nebyla zima
a to je asi všecko.
Hele napsala bych vám jak to probíhalo a kolik různejch členů rodiny sem už potkala a tak... a jak s Beccou denně blbnem a jak sme včera Beccou a Jonem hráli skoro do rána flašku a pak sme usli na podlaze... a tak všechno... ale jak říkám sem unavená :D A taky Jon dostal od Santy Guitar Hero - tak trávim posledních několik dní. Uplně megazábava.
Já vim, si asi říkáte že pokaždý když vám poslední dobou píšu tak sem unavená.. ale tady je fakt megasranda a tak na spaní prostě není čas. A když se konečně jednou dostanu do pokoje brzo s tim že pudu spát, obvykle zapnu komp, přečtu maily a pak do 4 do rána kecám s Ericem, Timem a dalšíma. Prostě blázinec :D ale úplně si to megaužívám a ani trochu se mi nechce zpátky do tý český rutiny škola, učení, spánek, škola, učení a dokola a dokola..... ale nebojte já se vám vrátim ;) Májenko miluju tě, i kdybych se měla vrátit jen kvůli tobě tak provedu :D tak prostě tak se věci mají. S Ericem sme v kině nebyli protože potřebujem někoho kdo nás tam odveze.. pudem na tu myš netušim jak se to píše. A taky je venku na tričko, to jen tak mimochodem. A končim. Jdu spát, zejtra dem do kostela tak musim vstávat brzo (do toho jejich kostela nudnýho).
Tak se mějte a všichni napište komentář prosím prosím... díkes pa :D

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jsem ráda, že si to užíváš, všechny pozdravuj! M