úterý 23. prosince 2008

Tak teda šťastné a veselé ;-)

Nastal čas Vánoc, jak jste možná všichni pocítili.. sníh nám jako tradičně chybí, a přestože pořád patří do symbolů Vánoc, málokdo už čeká, že na Štědrý den vykouknete z okna a venku bude bílo alespoň do půl metru.. tuhle část Vánoc nejspíš budeme muset oželet :'(
Ale konec smutnění, Vánoce jsou svátky radosti, pohody, nevím jak pro vás ale pro mě taky jídla, a kdovíčeho ještě... Tak vám, milí čtenáři, přeju, ať si ty letošní Vánoce užijete jak jen to jde, protože jsou přece jenom jednou za rok a to už stojí za to :o) Pak pochopitelně taky přeju, ať vám Ježíšek, Santa, Děd Maroz a kdovíkdo ještě přinese co si přejete, a prostě jak to říct, ať jste happy. Mám vás moc moc ráda a opravdu moc moc si přeju, aby právě vaše Vánoce byly ty nej.
Tak jsem tak dumala, hloubala a rozjímala, a dospěla jsem k názoru, že to že jsem "daleko" přeci nic neznamená, a protože jsem neměla žádný vhodný nápad co vám darovat, tady alespoň několik videjí, která se vám snad budou líbit. A pokud je něco, co pro vás můžu udělat z týhle dálky, řekněte.
Takže hned to první videjko je tak nějak upoutávka na film CampRock který jsem viděla včera kolem druhé ráno, a stejně jako mnoho dalších super věcí, toto mi poradila moje drahá ségruška, Májenko díky. Je to trochu kombinace filmů Nikdy To Nevzdávej, Sidney White a mýho osobního života (s tim rozdílem že neumim zpívat lol).

Druhé video je tu především pro vaše pobavení, u mě to mimochodem zabralo. Fakt perfektní :D

Další videjko není ani tolik videjko.. ale je to naprosto báječná písnička ke které se mi nějaké normální video najít nepodařilo. Simple Plan - My Christmas List.

Další video je prostě zase jednou jedna dobrá písnička.. I like to dicsooo.. to není tak úplně moje parketa, ale ta písnička je super a taky oblíbená mé americké sestřičky Beccy :D bohužel mi ale nejde vložit, tak vám posílám alespoň odkaz:

http://www.youtube.com/watch?v=wy7SvZQfeBM

No a tady je poslední video. To je především pro vás co umíte anglicky, to je moje americká hostsestra Becca (Regina) a naše kámoška Maggie (Rex). Mimochodem právě z tohoto videa pochází většina našich amerických hlášek, např: "This is not the bible. Not the bible. Not the bible at all... this definitely not the bible. It is William Shakespeare, which is... almost as cool as the bible. Except cooler, daaaa" :D :D :D nebo "go take a nap. It's past your bed time already.. it's like million o'clock" :D :D Tak příjemnou podívanou.

Jo a vlastně ještě jedno, trochu Vánoční, který miluju :o) Hitovka přesně deset let zpátky :o)

A to je pro letošní Vánoce všechno. Doufám že se vám ta moje nadílka líbila :o) a mějte KRÁÁÁSNÝÝÝ VÁÁÁNOCEEE!!!

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

díky díky xD taky ti přeju šťastné a veselé :)mno a co si od ježíška, ehm.. teda od Santy dostala? ;)