středa 17. prosince 2008

Stěhování.

Tak předem upozorňuju že jsem moc moc unavená. Chtěla sem si tenhle článek nechat až na zejtra, pořádně se na to vyspat a počkat až bude čas... ale obávám se lidi jako např. moje matka by to už nejspíš nevydrželi.. tak tady to je:
No tak svou novou hostamily jsem si našla způsobem, jakým se obvykle (podle Peg) hostamily hledají: prostě se zeptat všech okolo. Měla jsem na to popravdě tak dva dny nebo kolik, což nejspíš bude chtít vysvětlení. Ona totiž byla jedna rodina, která by mě brala. Tou rodinou byla totiž další girlscout leader, matka mý girlscout kamarádky Mary. Já jsem si říkala "tak co proč ne", naskytl se však problém. Nebydlí ve Woodland Hills School District což znamená, že bych musela změnit školu. To sem pochopitelně nechtěla. A pak mi prostě řekli "od své stávající hostitelské rodiny se stěhuješ v pondělí, nevíme kam" (to bylo tak úterý nebo středa) "zapsání rodiny do programu trvá tak dva nebo 3 dny." No a dále mi bylo řečeno, že pokud nenajdu rodinu ve WHSD, prostě mě pošlou k tý skautce. A tak sem se začla ptát. Nejdřív největších kámošů (a i jinejch lidí u kterejch bych hodně chtěla bejt) a pak prostě tak nějak všech okolo. A když už docházela naděje (to kecám já sem optimista naděje umírá poslední ;o) však mě znáte) tak mi došlo že jedinej člověk kterej se o celej ten program fakt hodně zajímal byla Becca Love... moje potřeštěná kamarádka z oběda.. je blázen do divadla, všecko přehání a pořád zpívá :o) a prostě je to good děvče.. Je plus mínus o půl roku mladší než moje drahá Májenka (a asi desetkrát menší lol)... taky znám z oběda jejího bratra (největší podivín co znám a dost dobře trhlej člověk).. jmenuje se Jonathan (takže prostě Jon). Pak maj taky malýho bratra Patrika (což nwm jak se anglicky píše, jako by na tom snad záleželo).. No a tyhle lidi o prostě řekli, že si mě domů vezmou. A bylo. Tak jsem tady. Mám tu postel, 5 šuplíků, půlku skříně, koš na prádlo, lampu a křeslo. No to vám povídám, TADY TO JE ÚPLNĚ PEREKTNÍ!!!!!! Berme to jako symbolismus. Moje bývala hostitelská rodina (a její dům) byla symbolem toho, v čem sem vyrůstala, toho typu domu, kterej vyžaduje moje matička. A tohle, to je opak :D je to ten typ domu, kterej (můžeme říct "obávám se že...") jednou budu mít já. Je tu naprostej chaos. :D :D :D což je to, co se snažíme doma s Májenkou nastolit už kolik let - neúspěšně. Maj tu všecko takříkajíc v rekonstrukci. Včera mě ujistili, že v kuchyni se nemusim bát.. že až na rozbitej strop tam je všecko v pořádku (mimochodem ve stropě je megadíra, šířka i dýlka myslim odpovídá mýmu megakufru (lol), tak si řikám že musim co nejdřív přijít na to, kterej pokoj je nad tim, abych si dala pozor na podlahu. Na schodech je rohožka pod kterou se nacházej kousky prkna.. těma sou "zazáplatovaný" další díry.. tak na takový věci mě museli hnedko upozornit, abych se jim tady nezabila :D :D jinak je to tu ale fakt super :D otec je takovej vědátor, učí chemii, a občas si zpívá (mimochodem víc než Joel kterej chodil po domě se sluchátkama a tak to moc nekontroloval lol)... a kdybyste viděli třeba jen jeho fotku nebo tak, řekli nejspíš byste ho zařadili do filmu Pelíšky nebo tak někam. Matka mluje fotbal (a nemyslim americkej) a je učitelka frániny. Teda myslim. A to je tak všechno. Já bych se lidi rozepsala víc ale já tu fakt usínám... tak sorry kdyby třeba některý věty nedávaly smysl nebo tak něco... No já du spát třeba ještě něco písnu, zejtra nebo tak.. taky se pochopitelně můžete zeptat (ne na adresu tu posílám soukromě).. a tak něco. Tak dobrou
PS: moc vás miluju já i Vendelín, posíláme pusu a přejeme krásný Vánoce, tentokrát specielně Bundáškovi, protože ten už je uvidí z tý lepší (ptačí) perspektivy. Bundášku miluju tě moc moc moc budeš mi chybět.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj.Jakto,že si teda měnila rodinu?S tamtou bylo něco v nepořádku?Ale přeju štěstí,že si našla rodinu,která ti vyhovuje =o) !!!A co,jak porbíhaj přípravy na Vánoce???
Linda

Káťa řekl(a)...

Ale tak jde to.. lidi co me znate vite co planujem v cervnu ze :D Vetsina amiku ma stromecky a konaj se vanocni nakupy a tak... proste normalka :)