neděle 7. prosince 2008

Sobota

Tak sem se vám rozhodla napsat, jak jsem trávila včerejší víkendový den... Možná proto, že byl zajímavý, a možná taky proto, že už jsem vám dlouho nepsala (tedy... dloouho na to, na co jste nejspíš u mě zvyklí). Tak ráno jsem vstala v půl sedmé ráno s tím, že si zavoláme s mumlou přes icq (což se nepovedlo, a už vim proč, mumlo pak ti to písnu ok?), a protože se to nepovedlo, tak jsem se navrátila do postele (obrazně řečeno, popravdě jsem postel ani neopustila) a moje druhé sobotní probuzení proběhlo o pár hodin později, kolem desáté. Zbytek dopoledne jsem proseděla v pokoji, protože Alice měla dole sezení s kamarádkami, a předem nám všem řekla, že bude lepší, když ani nevykoukneme :D Kolem půl jedné jsem se teple oblékla (což není tak úplně pravda, nicméně jsem se pokusila), sebrala svých 26 mini-lineckých a vyrazila do Waverly na CIEE Pittsburgh Student Group Holiday Party. Do Waverly jsem dorazila jako první, když nepočítáme Peg a Kirsten, a pomohla jsem jim postavit pingpongový stůl a pár dalších věcí... a když dorazili i ostatní studenti s hostitelskými rodinami, dali jsme se do jídla a pak... pak jsem strávila několik dalších hodin (asi 2) hraním obíhačky. Když už mě to konečně přestalo bavit, našla jsem si zbytek těch línějších kamarádů (jako Terku, Grétu, Di, Jana, Jonaha, Tobiase - což pro vysvětlení není Tobi, to je Tobian... a pár dalších) a pak jsme povídali a uplně výborně jsme se nasmáli, když kluci začali Terku a Grétu zpovídat, s kolika kluky už spaly. Ty to jedna na druhou začly prozrazovat a do toho na sebe česky křičely "drž už hubu!", což amíci a i ostatní začali opakovat a skončilo to tak, že jsme se všichni smíchy váleli na schodech a prostě... co k tomu dodat :D Prostě tyhle CIEE meetingy jsou všechny naprosto perfektní. Také jsme s Dim a Terkou a Tobim (bohužel) založili "STFU club". A pak... pak už byly skoro 4 hodiny a to znamená čas odejít. Venku mezitím začalo sněžit a na silnici se vytvořila ledovka... Komu by se chtělo jít ve sněhu a mrazu a kdovíčem ještě, naštěstí mě domů hodil Jongův hosttatík. Milé. Pak jsem se trošku najedla (jako bych posledních několik hodin nestrávila jedením ;-))... a potom pro mě přijel Steve a s ním, jeho manželkou a 2 dětmi jsme šli n Light Up Night v Eastminsteru. To bylo... no zajímevé. Například velbloudi.. Protože pokud já vím, velbloudi nejsou zrovna polární zvířata, tak tam chudáci stáli v tom sněhu... a jak se říká, velbloudi vydrží dlouho na poušti, protože v jejich hrbech zadržují vodu... tak mě napadlo jestli jim ta voda může zmrznout :D ale to jen tak mimochodem. Dále tam třeba bylo něco jako Betlém, jakože "stáj" a zvířata a lidi s miminkem... no to vám povídám, to mi přišlo opravdu padlé na hlavu, jsme se jich ptali, jak staré to mimčo je, a oni prý 1 měsíc... to vážně vážně nechápu, jaká nezodpovědná matka prosedí noc venku v mrazu s takovým prťouskem... sice jich tedy měli 5 a střídali se, ale i tak.. to mi hlava nebere. No a samozřejmě tam bylo jídlo zdarma, to už jsem ale byla tak plná že jsem si ani nic nedala, jen horkou čokoládu s marshmallowny (pokud jste to ještě neměli tak to prostě musíte zkusit, protože to je... delikatesa :D), také tam byla hudba a divadlo a prostě... až na tu zimu zábava. A to je tak vše. Pak už mě jen Steve hodil dom, tedy hodil, to je silné slovo... bylo to dosti pomalé hození, vzhledem k ledovatým silnicím.. a tím skončil můj den. Zalezla jsem do postele a na víc si nevzpomínám :) a dnes se ani nic extra neděje. Jen mám dloooooouhatánský úkol na angličtinu a večer Youth Group. To je tak vše... tak se mějte suprově nebo ještě lépe, a přeju vám ať vám není zima, ať se nehádáte a ať se máte nejlépe jak to jde. Speciální pozdrav Lukášovi Paurovi, on ví proč.
Tak lidičky písněte mi, protože to vždycky potěší, a držte mi palce (alespoň vy co víte proč :))
Papaaaaaa :)

Žádné komentáře: