středa 10. prosince 2008

písňa

Hoj lidi, tak dneska nepíšu z nějakýho konkrétního důvodu, ale proto, že tohle je cool písnička, tak si ji poslechněte :D

Jinak teda nic moc novýho, nwm jstli sem to už psala ale v pondělí a ve čtvrtek budu občas chodit na mozaiku (aspoň než bude hotová). Je to uplně megasranda, lepit sklo na zeď a tak... Chodim tam s Ninou, Ali, Cidney, Ms. Amick a občas se tam ještě objeví jiný lidi... prostě kdo chce přijde. Ms. Amick nosí i jídlo a tak, takže prostě fakt super. Je to hnedko jak vejdete do naší školy (nepředpokládám že to někdy uděláte ale kdyby náhodou) a kouknete nahoru. Tak tam je to naše veledílo neboli poanglicku masterpiece. Jinak teda koukáme po nový hostfamily, což je poněkud megazábava, poněvač na to máme ta dva dny nebo kolik, jen samotná registrace rodiny do programu trvá tak 2 nebo 3 dny... a v pondělí se stěhuju, najisto :D No já se vážně bavim. Tak až někoho najdem dám vědět :o) pokud se i pochopitelně bude chtít. Protože to já tak dělám, že dávám lidem vědět kdy se mi chce... lol :D však mě znáte. Další přijde na řadu špatná zpráva, že moje ségruška zrušila blog... ne že by tam někdy něco vůbec psala, ale i tak, je to smutný a měli bychom držet alespoň 5 nebo 10 vteřin ticha. Jinak teda to už jsem dlouho nezkoušela, takže: zdravím celou "naši" třídu sextu GFXŠ :D špatná zprávička je, že z tý třídy to čte tak... hmm jeden člověk? a to ještě možná lol. Tak ostatní pozdravujte, však se s nima vídáte a já vim že jo. Nebo mi můžete udělat reklamu, to bych byla vděčna, každý nový čtenář je poklad a současný době by se hodilo říct i dárek k Vánocům. Tak a dost, přestanu plácat kraviny, mějte se bombasticky, zas písněte ("zas" se moc nehodí ale budiž) a ZDAREC :D

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

a proč vůbec měníš tu hostfamily ???

Martina řekl(a)...

HEj ty pesimistko..já to tu čtu, samozřejmě že to čtu,jinak doufám že nám potom dáš svou novou adresu.

Unknown řekl(a)...

Ahooy, moc diiiky za pohled :-* to asi nevis, ale na poste tam ke znamce natiskli "Happy Holidays" :D LOL Mno.. jinak si ho dam na cestne misto na nastence :) Jo a doufam, ze mi taky potom posles novou adresu, ptze bych ti taky chtela poslat pohled (nebo neco na ten zpusob) :D Tak mi tu radost doprej jasny? :D:D Mej se!

Káťa řekl(a)...

hojkt lidicky lol ne to o tom pohledu som nevedela, tak happy holidays lidi :D a menim hostfamily protoze oni chtej a ja taky a tak vubec. A jasne to si piste ze vam novou adresu napisu :)