pondělí 3. listopadu 2008

Neděle

Tak vám povim, co se stalo v neděli. Teda včera, ale to je jedno. To je to samý. Takže nejdřív sem vstala ráno, to se tak dělá. Hodila sem se do sprchy, trochu poklidila, však to znáte. V jedenáct sem vyrazila k Peg (a jako bvykle sem se při hledání jejího domu sekla o ulici, takže sem přišla pozdě) a s ní a se Sam jsme jeli na Slovak Heritage Festival. To byla celkem zábava, až na to že začínal v 1 a končil v 5, a my, protože jsme tam s Peg připravovaly ten náš stůl, jsme tam strávily celkem 5 a půl hodiny. Nebylo to špatný, i lidi byli v pohodě, zase jsem se viděla se svejma slovenskkejma kamarádama, Di konečně splnil svůj slib a napsal moje jméno v čínštině, je to fakt cool. Chtěla sem vám to vyfotit, ale napsal to tam malý že to asi nepude. No ale fakt husťárna :o) :o) No a pak sme se zase sbalili a jeli jsme dom. Tam jsem si jen hodila tašku a mikinu a ve třičtvrtě na 6 mě Alice hodila na Youth Group meeting. Tam nikdo nebyl, jen Steve, Chase a ten malej kluk jak si nepamatuju jeho méno. Pak přijela Jean (teda vlastně měla bych říkat Mrs. Bird) s tim že všichni sou na koncertu Adama Dove a jeho kapely (kdo to eště nevíte tak on je bubeník), že ona jede taky a že jestli chci, tak mě veme s sebou. Co si asi myslíte že sem jí na to řekla?? No tak sme jely. Vlastně hráli jen 20 minut nebo půl hodiny, byla to prej nějaká soutěž, bylo tam asi 6 nebo 7 kapel a lidi vybírali tu nej. My jsme skoukli jen je a zase sme jeli zpátky. Mimochodem nebyli tam zdaleka všichni, jen já, Jean, Ian, Tommy a nějaký jeho kejmošky, Adam (čim to asi bude), jeho holka (mimochodem příšernější byste nenašli, nemyslim pouze vzhled) a spousta lidí z naší školy. Cool... no a pak byl večír a pak bylo pondělí a to nebylo, to pořád eště je. Tak se mějte a papáá

2 komentáře:

Martina řekl(a)...

hech, přesně takhle vypadá můj deníček. Dobrej styl :) no ale myslm že na nápl'n výkendu si nemáš co ztěžovat, neboť jsou i tací co ráno vstanou, jdou se učit a večer v jedenáct jdou spát :)ale proč ne

Káťa řekl(a)...

Tak jak ta soutěž dopadla: ptala sem se a byli třetí ze 7 a vyhráli 75 dolarů nebo co...