středa 5. listopadu 2008

the election

Stalo se to tak nahodou, ze sem se objevila na internetu ve skole. Spatna zprava je, ze tu nejdou hacky ani carky, ta dobra, ze vam muzu napsat o volbe prezidenta driv nez prijdu domu, coz je bezmala za 2 hodinky mno..... Tak kdo to jeste nevite, vyhral Barack Obama. Na americky historii sme koukali na jeho i McCainovu rec a bylo to fakt drama, skoro pulka tridy se nam tam rozbulela, bez ohledu na to pro koho byli. Fakt se to tu celkem dost resilo, lidi nosili pripinacky se jmenama kandidatu a i obleceni, a tak vubec vsechno... Nas US history ucitel nam dal peknej domaci ukol, pro ty kdo sou poctivy to znamenalo bejt vzhuru asitak do jedny rano, moc mile mno... Ja sem to vyresila tak, ze sem byla zla na Tobiho, kterej ode me uz opsal takovejch deset ruznejch ukolu, tak sem mu to trochu pripomela... A aspon jednou to za nas 2 delal nekdo jinej mno... Bylo to mimochodem vybarvovani mapy podle toho ve kterejch statech kdo vyhral... coz jak rikam u nekterejch statu bylo jasny az kolem 1 rano. Tak Tobi pekne vybarvil mapu, rano mi ji poctive odevzdal a ja s ni stravila ASE class = to je ta hodina jak na ni nic nedelame, taky sem poctive vybarvila vetsinu statu cervenou a modrou a bylo. Juchuuu... pardon. A to je tak vsechno co vam k tomu muzu rict. Teda popravde ja bych vam o tom vubec nepsala, ale tak spousta lidi si mysli, ze kdyz tady tak jakoze sem, ze bych asi jako mela mno... tak doufam ze sem aspon ty nenarocnz potesila, hotovo konec, priste se politice vyhnu. A co je dal novyho: Adam Dove je oficielne nejhezci kluk na skole, delala sem pruzkum mezi kamoskama... a jejich kamoskama a tak vubec, proste vetsina bilejch holek vam rekne ze je naprosto bozi. Takze pech mno...
No a co dal? Mam vas moc moc rada, Vendelinek taky, nesnasim anglickou a americkou klavesnici, a kdo si chcete psat na icq poanglicku no problem, vcera sem to zkousela s kvaskou a se stejskym a good. Taky chci rict ze mi je moc lito, ze jsou i takovy lidi co nectou moje clanky protoze vypadaj dlouhy, uz ted vim o dvou a dalsi podle me zapiraj... njn ale tak co mam delat no... A to je z novinek asi vsechno. Jo jeste tohle: rozbily se mi hodiny v pokoji. A to uz bude asi vazne vse. Presne za 9 minut jdu na telacek, jupi jupi, ale tak co mno... Jo a jeste dosly mi halloween candy, coz je smutny, protoze sem jich mela skoro plnou tasku a halloween byl ani ne pred 5 dnama. Njn, nikdo me nehlida :o] lol pardon. no nic, tak mi lidicky pisnete a omlouvam se za tenhle neceskej clanek o nicem. Je mi lito, mejte se a papaaaa

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Už si řekla Adamovi (Dove), že když bude móóoc hodnej a slušně poprosí, že tě může pozvat do cukrárny?
tjš

Anonymní řekl(a)...

velmi zajímavej článeek :D o těch "vašich" volbách se tady v čr mluví všudeee! Dokonce holky ve škole říkali, že je Obama hezkej černoušek! LOL :DD

Káťa řekl(a)...

pro tjš: haha to je zase jednou vtipný...
pro Lenku: LOL megaLOL, to maj teda celkem ujetej vkus lol lol lol... :o)

Anonymní řekl(a)...

Tak kdo je hezčí Adam D. nebo
Barack O.?
Barack O. s tebou do cukrárny teďka asi nepůjde, myslím, že bude mít trochu hoňku. Ale jednou půjde ještě rád.
tjš

Káťa řekl(a)...

Nech toho, kdyz buu chtit muzu vsechny tvoje komentare smazat a nejspis to brzo udelam hmm? Neni to vtipny ani zajimavy, jestli me chces nastvat tak to nedelej verejne. Diky.

Anonymní řekl(a)...

Myslím to dobře Pepinko a ty to víš.
A vymazat se nenechám.
jšt

Anonymní řekl(a)...

Terezka přivezla nové číslo Žluťáka ze Student Agency a je tam Tvůj dost dobrej článek.
tjš

Anonymní řekl(a)...

Jojo, ten článek se mi moc líbil, celej říjen jsem na něj čekala, tak jsem byla ráda, že si můžu přečíst!! Pusu pa T.

Anonymní řekl(a)...

jéé, já jsem zapomněla napsat ho
:-)) zase nejsem tady a teď !! nic nového! Prostě jsem byla myšlenkama u Tebe v usa.

Anonymní řekl(a)...

já tvoje články čtu i když sou některý megaaaa dlouhý .. ale neva x)

Káťa řekl(a)...

Sakra to sem zmatená, vůbec mi neřekli kdy vyjde a tak vůbec, a slíbili mi že mi pošlou kopii. To mě teda pěkně zanedbávaj fujky na ně...

Adam Fogl řekl(a)...

Je to v tomhle listopadovým čísle.

Káťa řekl(a)...

jojo už to vim a omluvili se že mi to nepověděli první :o) však sem jim taky vynadala lol