sobota 8. listopadu 2008

Jak se mi stýská po mé milované mamince.

Byla to vlastně náhoda, že osmistým návštěvníhem tohoto kousku internetu s mými žvásty se stala moje matička. A jak jsem slíbila, píšu článek na téma, které si vybrala - "Jak se mi stýská po mé milované mamince." Musím uznat, že jsem se ve svých odhadech na toto téma stoprocentně trefila, snad i doslova. Njn, známe se a svoje matky že... lol.
Tak máme téma a místo, kam o něm psát, dokonce máme i čas. Teď už potřebujeme jen nápad, což je naopak něco, co nám chybí. Bohužel. Jak se mi stýská po mé milované mamince. Vlastně to zní celkem komicky, když si to řeknete.. So what the hell should I write about it??? Tak mě tak napadá, že bych mohla napsat seznam věcí, po kterých se mi ani trochu nestýská, maminko, co ty na to? Ale ne. Jednou tě pozvu do čajovny nebo cukrárny a povim ti to :o) No každopádně jdu dolu ukrást pytlík čipsů a posvačit, piš mi maminko, a tady speciální písnička pro tebe:

PS: Za ten klip se omlouvám ale vim že máš bártu ráda tak snad si to užiješ. A doufám, že si to máš kde poslechnout lol :D mljt

Žádné komentáře: