sobota 1. listopadu 2008

Halloween

Mno tak vyhnout jsem se tomu nemohla. Halloween přišel, přestože vlastně trvá už alespoň měsíc. Je to trochu jako Vánoce, které vlastně jsou jen jeden den, ale jen přípravy trvají bezmála čtvrt roku. Dnešek byl a vlastně je ten speciální den, kdy to všechno vrcholí, prostě Halloween. Začalo to tím, že jsem včera šla pozdě spát. Byly jsme (s Hannah a Alicí) na girlscout-bouscout halloween party. Pokud mám srovnat tuhle párty s Youth Group párty, tohle byla naprostá ztráta času a kdybych šla spát, udělala bych líp. Ikdyž vlastně... vyhrála jsem 52 očních bulv. Ale i tak, nestálo to za nic. Dneska byl ve škole "crazy hat day". Lidi jsou zvyklí nosit helouvínské kostýmy skoro na všech nižších supních školy, ale z naší high shool přišlo v kostýmech asi 5% lidí, tak vymysleli crazy hat day. To bych řekla že mělo větší odezvu... tak 10, nanejvíš ale 15 procent. Já jsem ve svém duhovém klobouku do školy samozřejmě přišla, ale jen za povolení ho nosit v prostorách školy se musel platit dolar, tak jsem se na to vykašlala, protože v česku ho můžu nosit denně a zadarmo, tak proč bych platila peníze za 1 den? A taky, možná bych pak ani neměla na oběd. Kdyby ty peníze šly aspoň na charitu nabo tak něco... ale na french club, kde ani nejsem? trhněte si, vim že to je jen dolar, ale to je jako mám plnou lednici zmrzliny doma, ale půjdu do města si koupit tu samou draho do kornoutku. Postavený na hlavu.

Jářku, dopoledne jsem přežila poměrně v pořádku, jen na šesté hodině nám nešla elektrika (což znamená, že hned jak skončí poslední hodina oběda - všichni studenti se podle pravidel musí najíst - pojedeme domů), tak jsme hodinu americké historie přežili potmě, pak nás na oběd pustili pozdě a byl jen "poloteplý" a pak, asi deset minut před koncem naší (a pro školu poslední) obědové hodiny elektriku zase nahodili, tak jsem musela absolvovat další hlučnou hodinu francoouzštiny (sledování filmu je jářku namáhavá aktivita...) a tělák.

Odpoledne bych moc nekomentovala, každopádně teoreticky o páté, prakticky asitak o třičtvrtě na 6 k nám do už tak hlučného domu vtrhlo mých 8 kamarádek a Peg, koordinátorka. Teda říkám kamarádek, ale znala jsem z nich jen 5 :o) njn stane se. A šlo se "trick or treat". Vlastně to není o ničem jiném, než že přijdete ke každému domu, který je jen trochu ozdobený, řeknete trick or treat nebo happy halloween a dostanete sladkosti. Ale je to zábava. Fotky poctivě na rajčeti i na facebooku, jak jinak že... Pak jsme ještě dlouho seděli u nás a povídali, načež všechny holky kromě Heléne (která u nás dneska spí) musely odejít. Teda to jsem ještě nezmínila, já tu měla 8 děvčat, ale celkem jich tu bylo asi 25, s těmi, co si pozvaly moje hostsestry... Tak a teď dole běží scary movie (ne ten "Scary Movie", ale prostě nějakej děsivej film), kterej jsem opustila asi po pěti minutách, tohle nemám zapotřebí. Smůla je, že tu mám tu Heléne, která to sleduje, tak nemůžu jít spát... ale tak stane se. Zítra máme něco se skautkami a pak nejspíš nakupování s Ali, Ninou a dalšími... a v neděli Slovak Festival a snad i kostel. Držte palce.

Mám vás ráda a přeju Happy Halloween :o)

PS: posílám fotku mé "dózy" s 52 očními bulvami.

5 komentářů:

Káťa řekl(a)...

novej objev - ty bulvy jsou žvejky :o)

Káťa řekl(a)...

novej objev - ty bulvy jsou žvejky :o)

Anonymní řekl(a)...

hustýý! ;) my jsme s Jančou a etě její ségrou slavili Halloween včera :D v maskách! LOL :D

Anonymní řekl(a)...

Čauky, kači, jsem 800. !!! Mumla

Káťa řekl(a)...

congratulations