čtvrtek 30. října 2008

hot news

...vám teda zase píšu, co je novýho. Tak zaprvý, jsem unavená. Zadruhý, zejtra je helouvín. Zatřetí, po tom co jsem o víkendu absolvovala helouvín páárty, dnes jdu na další. Měla by tam bejt zmrzlina, to je pozitivum, ale zase kdybych mohla, okamžitě teď hned (ve 3 odpoledne) bych usla, protože jak už jsem výše zmínila, jsem megaunavená, a zejtra na toho helouvína si to chci užít, kdo ví, už asi v mým životě trick or treating neabsolvuju mno... protože pokud se ještě někdy dostanu do USA, budu dospělá. Dospěláci to nedělaj a můj názor, že člověk je dítětem do šedesáti, tu asi moc lidí nesdílí. Ale tahle párty je se skautkama a skautama, takže uvidíme. Začtvrtý, konečně jsem si vyzkoušela hrnčířskej kruh. Je to setsakramentsky těžký. Skupina nás odvážlivců strávila půl hodiny tim že jsme se snažili udělat prostě jen symetriskou hroudu mokrý hlíny, pak jsme to vyhodili do mašlovačky (jak já říkám tomu stroji na hlínu) a zejtra bude totéž znova. Ale je to zábava. Zapátý, na americký historii se bavíme o volbě prezidenta, která se pro neinformované (mezi který sem se až do dneška řadila i já, ostuda) koná v úterý. Furt se bavíme o takovej blbinách jako kdo vyhraje, kdo je za jakou stranu, kdo má jakej názor, apod... A moje "dejte mi s těma politikama pokoj mě to je uplně ukradený" tu nikoho moc nezajímá. Chm. Zašestý, naučila jsem pár svejch americkejch kamarádek piškvorky. Oni znaj jen takový ty na ploše 3x3... tak je to bavilo a mě taky. Jsem happy. Zasedmý, včera jsem se nudila tak jsem si napsala seznam věcí co mám a nemám ráda. Ten co mám ráda byl delší, tak jsem ze sebe měla dobrej pocit. A to je asi všechno. Jo ještě tohle, v neděli jdu (doufám) na slovak festival. Měla bych z toho mít community project hours. A měla by bejt sranda. Co je ale pech, možná nestihnu kostel, a možná ani youth group. Musim to očekovat, protože tam já chci. A teď to je asi všechno. Mám vás ráda, posílám vám hug, a tady píseň jen a jen pro vás:

3 komentáře:

Chlumka řekl(a)...

Zdravim. Škoda, že jsi dneska nebyla ve škole, vyřezávali jsme s Ehlovou dýně. Bylo to výborný, možná ti toho Halloweena trošku závidím. Měj se krásně...a TRICK OR TREAT:O)

Martina řekl(a)...

jj Chlumka má pravdu bylo to super. Jen sem koukala, je to hrůza, začala si počítata později než já a už máš víc návštěvníků. Stydim se, že mi tam nikdo nechodí :)

Chlumka řekl(a)...

Tak já tam jdu:o)