pondělí 15. září 2008

Další úchylnosti v americké škole...

Tak, přátelé, děkuji že jste se donutili napsat tu adresu nebo někde kliknout a ocitli jste se tu. Zase jednou vám napíšu seznam věcí, co mi přijdou zvláštní, a v mé americké škole jsou běžné...
  • Lidi si myjou ruce bez vody. Ve třídách nejsou umyvadla ani nic na ten styl. V každý třídě je kotel papírovejch ubrousků a mejdlo. Lidi si vždycky nakydaj na ruce to mejdlo a patlaj to tak dlouho dokud se to nevsákne. Ty papírový ubrousky nepoužívaj, jen na smrkání. Přijde mi to celkem pošahaný, netušim k čemu to je dobrý... protože z hygienickýho hlediska to opravdu nechápu...
  • Písemky. No tohle je teda opravdu téma samo pro sebe. Tak třeba na vaření jsme psali z otravy jídlem a prostě z nemocí co se týkaj jídla... a učitelka na začátku hodiny s náma prošla tu písemku otázku po otázce a pak nám dala eště čas ať si projdem poznámky, a pak jsme teprve psali. Nebo na americký historii, tam jsme psali se sešitama a učebnicema kde bylo všechno. Nebo na francouzštině jsme měli 2 pokusy. Prostě jsme mohli odevzdat písemku kdy jsme chtěli a když nebylo všechno dobře tak učitelka ukázala tomu člověkoi ty chyby a měl druhej pokus.... A tak dále. No prostě kdyby se tohle zavedlo u nás na gymplu tak nwm nwm jak by lidi maturovali :o)
  • Francouzština - jen taková poznámka - je to tam trochu jak v cirkuse, učitelka se zeptá a když jí ssprávně odpovíte tak dostanete lízátko... Cvokárna.
  • Rozvrh. Jo to vám prostě musim sdělit, jakej mám novej rozvrh. 1) Drawing and painting. 2) AP Calculus (ab) - matika kam jsem se dostala na konci své cesty... mno ale nevim jak dlouho tam zůstanu, písemka na logaritmické a trigonometrické funkce asi bude zase až moc... 3) Ceramics and jewelry. 4) English 11. 5) Food, cooking, nutrition. 6) U. S. History. 7) Oběd. 8) French 3. 9) Teaching games. Teda vzhledem k tomu že máme denně stejnejj rozvrh tak občas ztrácim pojem o tom co je za den, ale nevadí.
  • Ořezávátka. V každý třídě jsou rozmístěný alespoň 3 nebo 4 elektrický ořezávátka na tužky. Nevim, teda pro mě je pohodlnější psát propiskou, ale jak myslíte.
  • Žvejkačky - grrr! No to bych vraždila. Vzhledem k tomu že ve škole nejsou povolený žádný jídla a tak,tak mají všichni žvejkačky. Takový ty velký, barevný a voňavý. Ale co je nesnesitelný, bubliny. Nevim jak to dělaj, ale americký teenageři jsou schopný udělat 5 žvejkačnovejch bublin v 1 vteřině. Prásk prásk prásk prásk prásk! To je naprosto nesnesitelný. Oni to totiž nedělaj o přestávkách ale o hodinách. Když někdo klape botama, učitelé ho napomenou. Když někdo nedává pozor, učitelé ho napomenou. Když někdo třeba jen cvaká propiskou, taky ho napomenou. Ale tohle jim nevadí! Prásk prásk prásk!!! ...postřílet je všechny...
  • Tepláky. Taky nemám ponětí kde se vzala tahle móda, ale ty holky, co vypadaj, že netrávěj odpoledne ničím jiným, než že si dělaj pleťový masky a lakujou nehty, občas přijdou do školy v teplákách, který bych si já vzala nadoma nebo přinejhorším do školy na tělák. Jo jo, tady je, jak říkám, fakt každýmu ukradený co nosíte na sobě. Hlavně aby sukně sahala pod připažený ruce a neměi jste kapuci a žabky.
  • minulej tejden jsme na americký historii probírali budoucnost a teď děláme přípravu na matematický PSSA. Zajímavé.

A to bude vše, přátelé. Mám vás ráda. Pozdravuje ode mě ve čtvrtek na dramaťáku prosím, díkes. Všechno nejlepší tetě k narozeninám. A nemluvte a nepište přede mnou o českým jídle co mám ráda, protože na něj mám chuť! Taky zdravím Pavlínu, co mě nezná (můžete jí to vyřídit), a samozřejmě Martinu a second Marinu další lidičky... a Májenku a Žábulu a Terezku Š. a hádavýho Adama a chytrou hlavu a Janču a Ondru a Vítka a všechny ostatní lidi s kerejma byla za ty léta na dramoši sranda (a vim že sem choděj asi 2 nebo 3, škoda) a matku a otce (pl.) a všecky další příbuzný, a Dana a Fandu a Ondráška (dejte mu za mě pusu a bombón), a Paurovic štěňata a DJáka a mě a nejhezčího kluka na světě. A taky všechny ostatní, co měli tolik trpělivosti a dočetli to až sem. Díky. Mějte se famfárově! A napište zase někdy plíííís.... ahóóóóóój

PS: otázka na zamyšlení: Nepadá poslední dobou nějak moc letadel??

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A jak to vidí Amíci v budoucnosti? A co je to PSSA? mumla

Martina řekl(a)...

moje drahá, to je tou gravitací. Všechny nás to táhne na dno :) Já chci taky lízátko za francouštinu..ale jetli jde amíkům frn stejě jako ostatní, tak těch lízátek máš tolik, že už je můžeš prodávat ne?

Anonymní řekl(a)...

tak proto jsou amíci tak tlustý... nemaj to jenom z hambáčů, ale i z lízátek na francouštině :D Nic si z toho nedělej.. my máme na matiku novou úču a dostáváme za správný odpovědi zelený kartičky :DDD
p.s.: Jinak dneska na internetu psali, že na Sněžce a v Krkonoších bo kde už sněžilo a je tam 5cm sněhu! :DDDD Užívej života a zatím se měj ;)

Káťa řekl(a)...

nene, oni teda jsou na fr nic moc, ale na tý hodině je asi takovej bordel jako občas u nás, že si tam každej dělá co chce a to všechno se snaží přeječet naše šílená úča... tak si dělám přáteláky a ona mě asi miluje za to jak jsem potichu :o) tak jako tak z toho ale těch lízátak moc nemám.