pondělí 15. září 2008

Kempování se skautkami v nepříznivém počasí.

Jak již název tohoto příspěvku napovídá, bylo hnusně. Proto se omlouvám všem osobám, co by si přály mé obvyklé vypisování všech detailů, co jsme dělali a tak, protože vzhledem k tomu, že počasí bylo na 2 věci, zase tolik toho nebylo. Většinu času jsme plánovaly co budeme dělat celý rok, kam pojedeme na jarní velký výlet, jaké budou naše indoor a outdoor aktivity. Taky jsme strávily několik hodin tvořením friendship bracelets a brownies friendship bracelets. Taky jsme se byly projít po celým kempu. Taky jsme spaly, jedly, opékaly marshmallowny a balily a uklízely. Celý výlet trval od pátku do neděle. Fotky nemám, je mi líto, ale nesměly jsme s sebou brát nic elektronického s foťákama včetně. Třeba příště ukecám Alici jakožto jednu z leaders. Celkem nás tam bylo 19. Všechny jména vám psát nebudu, protože byste z toho nic neměli a mně se taky nechce. Ale pokud na tom trváte... Co je horší: nebyla sem v kostele. Nejen dopoledne, ale ani na první schůzce Waverly Youth Group. Dopoledne proto, že se to prostě časově nestíhalo. Ta druhá schůzka byla od šesti, což se stíhalo v pohodě, ale asi na to zapomněli nebo nevim. Je to škoda, byla to první schůzka a tam jsem moc chtěla bejt. Skončila před 8 minutama. Už devíti. To je jedno no... třeba příště. No a to je asi všechno co jsem vám chtěla pro dnešek říct. Mám něco, co vám napíšu zejtra nebo až se mi bude chtít, ale teď sem unavená. Dopíšu úkol z matiky a jdu spát. Miluju vás prdky moje. Zdravím: Matku, všechny otce, všechny bratry a sestry, všechny ze školy a dramaťáku, všechny ostatní kamarády, všechny ostatní příbuzný, všechny co mě maj i nemaj rádi a všechny ostatní. Ahoooj.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No jo, nemůže být pořád slunečno, ne? :P Ikdyž nebylo pěkný počasí, tak sis to tam stejně užila a poznala zase něco novýho.... že jo? ;) ^^

Káťa řekl(a)...

No aspoň mě netahali po výletech... ale to spaní na miniaturním polštáři na tvrdý posteli (ne-li ve stanu) mě jednou zabije :o)