úterý 26. srpna 2008

Americké školství... ať žije naše rozbořené gymnázium:o)

Tak dnes mi začíná škola. Vzhledem k tomu, že píšu v tuhle hodinu, tam asi nejsem. Čím to bude. No tak já vám to vysvětlim, jak to tu je se školou. Teda škola je véééliká, má asi o 900 nebo 1000 studentů víc než ta naše česká, nevim kolik má přesně. Byli jsme se tam minulý pondělí zapsat, víc než tejden do začátku školy, tak jsme si říkali, že to je v pohodě. Tam nám řekli, že nám zavolaj, abych se mohla zapsat do předmětů co chci dělat. Nezavolali v úterý. Nezavolali ani ve středu. Ve čtvrtek jsme museli zavolat my jim a oni nám řekli, že nevolaj, porotže čekaj, až jim přinesem výsledek testu na tuberkulózu a potvrzení, že mám očkování proti meningokoku nebo čemu. Tak jsme hned v pátek ráno jeli k tady nějakýmu ddoktorovi píchnout ty injekce, a tam nám řekli, že máme přijít v pondělí. Tak jsme tam v pondělí šli znova, a pak jsme jeli konečně do tý školy. Začíná v úterý. Přišli jsme tam a tam nás poslali úplně jinam do jiný budovy, do tý kde jsou ty třídy, tam jsme celkem dlouho bloudili, až jsme konečně našli zdravotní sestru. Ta nás poslala zase někam ůplně jinam a tam nám řekli, že ten člověk co rozřazuje ty předměty tam není, že mu zavolá. Tak jsme čekali. Po chvíli přišla znova, s tim že máme přijít ve čtvrtek. Ale my na to, že to je nesmysl, když škola začíná v úterý. To ona nejspíš nechápala, řekla že nemáme na výběr, tak jsme jeli dom. Cestou Joel (můj hostotec) telefonoval, ccelou dobu, asi deseti lidem. Pak otočil auto a jeli jsme zase zpátky. V tý škole jsme zase chvíli bloudili, až jsme pak našli kancelář takovýho tlustýho chlápka s mezerou mezi zubama, byli jsme na něj milí, dělali sme smutný oči a tak, načež nás zaved do jiný kanceláře, de seděla za stolem taková mladá zrzka, která pravila, že nám ty předměty udělá. Tak jsme vybírali. Ještě nevim, jak to dopadlo, co teda budu mít a co ne, doufám že nebudu mít tělák, ale vzhledem k tomu že amíci jsou tlustý je povinnej a tak se mu asi nevyhnu. Což je nefér, protože ve student agency říkali, že povinná je jen angličtina a americká historie. Fuj na ně, lháře jedny. No nicméně jsem si nakonec vybrala a ona mi řekla, že rozvrh mi bude dělat zejtra a do školy mám přijít ve středu. Tak půjdu ve středu do školy, co začala v úterý. Nechápu to. Nemůžu jít do školy na focení (což je mimochodem pro amíky děsně důlžitý), nebudu tam ani když budou říkat, co na jakej předmět budem potřebovat za pomůcky a tak... A myslim že ikdyž tam ve středu přijdu tak buď budu celej den v tý divný kancelři, nebo budu hledat třídu, což asi nedám. No nic. Tak na tomhle jen vidím, že přestože si spousta čechů stále stěžuje na české školství, hned bych měnila. Všichni maj všechny předměty, do školy jdou všichni na stejno a tak. Fuj. No nic, držte mi palce. Mějte se krááááásně a papa, mám vás ráda. A Vendelín taky.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

900 až 1000 lidí??? o_O OMG! :D naše škola má "pouhých" 300 :DDD a to už mi připadá dost! :D

Káťa řekl(a)...

no tahle škola má asi 1600, nevim kolik má ta naše. Každopádně je vééééliká a zabloudim tam.

Nikki řekl(a)...

Ahojky prijde mi dost dobry mit zkusenosti,jako ty a vzdelavat se v jiny skole nez v CR...akorát tahle šance se vyskytne jen málo komu:(i kdyz by me to hrozne moc lakalo teda..:o) Ale přeji ti moc uspechu a at si tam rozumis s tema tlustyma Amíkama:D jako tělak to je hruza ale tak snad se to zvladnout dá:o)tak hodně štestí:o)