sobota 26. ledna 2008

Milí přátelé. Je mi ctí vám oznámit, že Harry Potter a Relikvie Smrti - sedmý a nejspíše poslední díl oblíbené napínavé knihy - vychází již ve štvrtek 31. ledna 2007 v českých knihkupectvích!!! Neváhejte a zakupte! Co se mě týče, už jsem si koupila lísteček, takže stačí ve čtvrtek přijít a odnést si knihu! Ke štěstí už mi chybí jen málo - nemohu jít na půlnoční prodej. Ani jsem to nečekala, moje pošahaná matka podělaná ze svýho vlastního manžela mi to za žádnou cenu nemůže dovolit. Jendou bydlíme v zapadákově a do centra Liberce se dostaneme jen po škole, tak nemám šanci se dostat do pražské ulice v pozdnějších hodinách než je 6 večer, natož o půlnoci. Mé srdéčko přesto plesá, tuto báječnou knihu si koupím hned po tom, co dostanu vysvědčení a možná až po kinu, kam jdeme se školou, záleží na tom, jestli to před tím stihnu či nikoli. Teď čtu první díl v angličtině a dokonale všemu rozumím, otázkou jen je, jestli to pramení z mých znalostí angličtiny nebo Harryho Pottera. No nic, pokud se vám tento úžasný, promyšlený, napínavý, dobrodružný příběh líbí, jste mí lidé. Pokud ne, jste také, protože to není vaše chyba. Mně se taky čte dobře jen určitý druh knih.
No nic, mějte se, a hlavně, prosím vás, pokud víte jak to dopadne, neříkejte mi to dokud si to nepřečtu sama. Děkuju vám.


heigth="31" border="0" alt="Potter Web CZ - Harry Potter Fans">

Žádné komentáře: