pondělí 14. ledna 2008

Rakousko nerakousko...

Poslední dobou se mi smůla lepí na paty lépe nežli tím nejlepším vteřinovým lepidlem. Stala se mi taková věc, která mi je dost líto a celé je to poněkud smutnější než by jeden čekal... Inu to se tak, jak jistě víte, v prváku jezdí na lyžák. Lyžák v sedmičce byl zcela fantastický, a to jsme jen denně dojížděli. Tak jsem si samozřejmě říkala: Alpy. Místo kam se chci celý svůj život podívat. Týden v rakouských alpách, v místech, kam se ještě nedostalo globální oteplování. Já, parta lidí a moje starý ošklivý prkno... Senzační vyhlídky... Tak jsem si koupila novou budnu, přilbu, spoustu sušenek, a sbalila jsem se i se vší svou přetvářkou. Měli jsme jet v neděli večer. V pátek si přijdu klíďo píďo domů a co nevidím: sestra blije, bratr blije... přepadla mne panika! Co když také chytím tu zákeřnou nemoc - střevní chřipku?Ale nic. V pátek nic, v sobotu nic... v neděli jsem se již počala radovati., že na mne nějaká střevní chřipka neskočí, a ne a ne. Ale co to? V neděli v pět hodin večer= pouhých 3,5 hodiny před odjezdem, mne napadla. Když jsem byla nejvíce bezbranná, když jsem to nejméně čekala. Bylo to zákeřné a podlé. Ale ať to bylo jak chtělo, teď už to je den, co celé dvě třídy z naší školy vymetají alpské sjezdovky a já se nudím doma, zdravá, a nemám co dělat. Je to pěkně nefér. Vemte si, kolik lidí jezdí do Alp každý rok a je to pro ně téměř rutinní záležitost. A já se tam nemůžu podívat ani jednikrát v životě, ani když už jsem měla sbaleno... nemůžu. Copak si to nezasloužím? Ne? Vždyť už jsem přece nějakou tu dobu hodná holka nebo ne? Je to strašně moc nefér a ostatní přijedou za tejden opálený, happy, a budou vyprávět jak to bylo super a já jim na to budu moct říct akorát to, že jsem se první den zouale učila francouzštinu a když jsem zjistila, že to nemá smysl, tak jsem jen jako největší idiot seděla doma a žrala nesmysly..... A ty peníze. Se vším všudy to bude skoro deset tisíc za úplný nic!!! Mohla sem mít novej mobil, nebo klidně nějakej horší notebook! Ale co mám? Nervy v kýblu, tak akorát!!!

3 komentáře:

Martina řekl(a)...

helee ber to optimisticky, co kdybys tam třeba spadla někde na sjezdovce a zlomila si nohy nebo tak něco?alespon si odpočineš

Káťa řekl(a)...

no a? aspoň bych viděla alpy. Takhle uvidim tak maximálně naši starou a rozbitou myčku nádobí. Ale s tim odpočinutim máš asi pravdu. Jen moc nezhubnu...

Anonymní řekl(a)...

mě by to na tvém místě nevadilo, ale chápu, že tebe to muselo naštvat