sobota 22. prosince 2007

Paříž



Byla jsem v Paříži. V Paříži je krásně, přestože v těchto zimních měsících tam není úplné teplo. Pokud ale nejste padavky, měli byste se tam jet okamžitě podívat. Vážně to stojí za to. Je tam toho spousta k vidění... tak třeba Eiffelova věž, Vítězný oblouk, Notre Dame, Louvre a tak dále a hlavně, v neposlední řadě moderní čtvrť la Défense, která se tedy mně osobně líbila ze všeho nejvíce. Strávila jsem v Paříži den a půl, je vám doufám naprosto jasné že to ani omylem nestačilo na to, abych stihla jen vidět všechny památky a zajímavosti, natož si je prohlédnout pořádně. Nestíhala jsem pořádně ani fotit (ale trošku přecejen jo, ta fotka napravo je moje). Byli jsme také dost unavení, protože jsme noc před celodenním výletem po Paříži strávili v autobuse a přestože řidiči i průvodkyně byli super, takhle se člověk prostě nevyspí. Jářku, byl to vyčerpávající i načerpávající výlet zároveň. Byli jsme vyčerpaní a načerpali jsme nové znalosti, zkušenosti a zážitky, na které jenom tak nezapomeneme. No řekněte, nechtěli byste se tam podívat taky?