pátek 21. prosince 2007

Blogspot.com, aneb proč migrace.

Dovolte mi se představit pro ty, co mne neznají, a vysvětlit proč jsem se přestěhovala (a to hlavně těm, co mne znají a znali mne již i na blog.cz). Takže: Já jsem Kateřina Kočí, studentka libereckého gymnázia Františka Xavera Šaldy. Jsem optimistka asitak 300 dní v roce. Mohlo by to být lepší, ale mnozí z nás nemají ani na 200, uznejte sami. Jsou lidé, kteří říkají, že jsem divná. Ti, co to neříkají, prozměnu prosazují názor, že jsem zvláštní či nenormální. Já jim to neberu. Jen si žiji svým vlastním způsobem a mnohem víc nenormální by přece bylo, kdybych se podřizovala tomu, o čem si ostatní myslí, že je normální, a podle názoru mé maličkosti to zase až tak normální není. Ale k tomu se dostaneme blíže až jindy v mých filozofovacích náladách a jim přizpůsobených článcích. Inu, tak teď proč už nejsem na blog.cz. Na to mám nejjednodušší odpověď, jaké jsem schopna. Blog.cz je prostě naprd. Občas tam vložím článek a on zmizí kamsi doneznáma, což přijde nevhod, hlavně u těch delších a filozoficky propracovanějších textů. A jářku, to mi tuhle jedna holka, která je náhodou moje spolužačka a obrovskou nááááhodou i moje dobrá kamarádka prozradila to tajemné tajemství... Klíďo píďo si můžu udělat jednoduše stránku i na blogspot.com., o což se právě snažím. Doufejme, že se nebude sekat a konzumovat moje články. Pak bych se totiž také mohla rozzlobit a zamračit se. Ale o tom až jindy. Jářku, to sem se nám to rozepsala... Tak se mějte krááásně.
Vaše prasátko Pepinka.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

ahoj..marthynna.blogspot.com...