pondělí 31. prosince 2007

Londýn

Londýn je jedním z nejkrásnějších měst a míst, jež jsem za svůj zatím ne moc dlouhý život stačila navštívit. Vážně, jestli mi nevěříte, sbalte si zubní kartáček, pas, foťák a nějaký ten peníz do kapsy a ověřte si to na vlastní očička. To je totiž ze zkušenosti nejlepší. Inu, já jsem v Londýně strávila 3 dny, tedy vlastně dva... Nejprve jsme totiž přijeli do Londýna a ubytovali jsme se v hostitelských rodinách, další den jsme byli ve Windsoru a v Oxfordu a další dva dny jsme pak už byli jen v Londýně. Byla to senzace a vůbec to bylo fantastické. Naše hostitelka, Shirley Andrews, byla moc milá paní, která naneštěstí nejevila přílišnou ochotu se s námi bavit, tak jsme si ani moc po anglicku nepokonverzovali, což nám pochopitelně bylo nadmíru líto. Samozřejmě jsme měli spoustu jiných příležitostí, třeba cestou taxíkem nebo při koupi pizzy u jednoho milého mladíka, jenž okamžitě poznal, že nejsme zdejší a mluvil se mnou, jako kdybych přiletěla z jiného vesmíru a vysvětloval mi, že když pizza stojí libru padesát a já mu dám dvoulibrovku tak mi padesát pencí vrátí... No prostě celý náš pobyt i ve spojení se dvěma dny v Paříži, na které Londýn navazoval, byl fantastický a všem přeji zažít něco podobného, pokud to pochopitelně není proti vaší vůli či přes vaše mrtvoly... to vážně ne. Jářku, vzdělání, to je poklad. A kdo se mnou nesouhlasíte, tak se učit nemusíte... každý člověk má trošku jiný žebříček hodnot... o čemž ale tento článek naní, takže... Jo pokud jste to nepoznali, na horním obrázku je London Eye (moje foto) a na dolním je Tower Bridge (taky moje foto... alespoň myslím že to je Tower bridge... ale co by to zase mohlo být jiného...?). No nic, mějte se fantasticky a do nového roku vám přeji, ať se vám splní všechno, co si přejete (pokud to není ve váš či cizí neprospěch), všechna vaše předsevzetí a snad se zase za rko všichnive zdraví sejdeme... Jo a lásku, taky hodně lásky.