úterý 10. ledna 2012

Maturitní ples

Po spoustě let trápení a čekání konečně nadešel i můj maturitní ročník a s ním spojený maturitní ples. Nesčetně příprav a dohadů o tom, jak co bude probíhat, bylo najednou za námi a my už jen se zatajeným dechem čekali, jak to jen všechno dopadne. Samozřejmě, zdaleka ne vše šlo podle plánu, hlavně co se šerpování týče, ale komu to vadí? Máme šerpy, každý dostal nějakou tou mincí do hlavy (já dokonce do výstřihu), a to, že nám málem nedovolili ošerpovat třídní, že nástup na šerpování se prostě nepovedl a že písničky, které při šerpování měly hrát (předmět největšího počtu vnitrotřídních hádek) nakonec prostě nebyly, to nikoho teď už netrápí. 
Skvělý taneček na zahájení plesu se nám povedl, stejně jako klukům jejich půlnoční překvapení, a myslím, že jsme byli výborní, že jsme si to jak my, tak ostatní užili a že na to budeme rádi vzpomínat.
Já bych ještě ráda poděkovala všem, co se na mě přijeli podívat - někteří i z dálky - a chci se omluvit, že jsem si nezatančila se všemi, kterým jsem to slíbila, že jsme hned po půlnoci odjeli a tak vůbec. Opravdu mi nebylo dobře, tak mi to prosím odpusťte, určitě vám to někdy vynahradím a doufám, že jste se i tak dobře bavili =)
PS: Co se fotek týče, jsou na fcb, ale mám jich mnohem víc. Fotil miláček, takže jsou dobrý =) Ty nejlepší už jsme zveřejnili, ale pokud někdo chce vidět všechny a opravdu na tom trvá, dejte mi vědět a koncem týdne je hodím na rajče. Teď nemůžu, nejsem doma =)

Žádné komentáře: