úterý 28. června 2011

bylo, je a bude? snad ne :D

Tak zas jeden článek ze života.. konkrétně z mého. Nebudem to moc dramatizovat, pro tentokrát. Tady je moje výzo, který oficiálně dostanu až ve čtvrtek, ale jediný, k čemu je ten ceremoniál předání papíru dobrej, je, aby mě vytáh z postele.
Chování - 1
Český jazyk a literatura - 2
Anglický jazyk - 1
Francouzský jazyk - 3
Společenské vědy - 1
Dějepis - 2
Geografie - 3
Matematika - 2
Fyzika - 3
Chemie - 4
Biologie - 2
Tělesná výchova - 1
Seminář a cvičení z matematiky - 3
Dějiny umění - 1

Dálepak mám spravenej foťák, což je senza. A těšim se na prázdniny.
Taky nastal čas, abych se konečně pustila do svojí seminárky, kterou je překlad povídky Minister's Black Veil (by Nathaniel Hawthorne) do češtiny a nějaký prkotinky okolo. Ještě vás budu informovat, jak to půjde, a pokud ne, určitě vás informuju aspoň o výsledku :)
Zítra podle všeho jedem s Kájou na denní misi do Ikei, pocourat, pokecat,  pokoukat :) a hlavně se ulejt ze sportovního dne, což bude radost :)
Z novinek to bude asi vše. Intenzivně pracuju, kde se dá, a šetřískuju :) V neděli jsem byla na Tomáši Křusovi, ale neřeknu vám, jaký to bylo, protože tenhle článek píšu v sobotu s úterním datem :D
A to bude asi opravdu všecko :) Tak se mějte a kdyby se náhodou dělo něco, co by stálo za řeč, určitě zas dám vědět :) zduř.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No, ale co ta čtyřka, Káťo? :)

Káťa řekl(a)...

To zas nebyl takovej problém, měli jsme jich z chemie ve třídě asi 15 nebo kolik :D Ale já je měla mít i z jinejch předmětů a tam mi je nedali. Unfair.