pondělí 23. května 2011

Malířák 9. - 13. května

Už jste nejspíš zaznamenali, že jsem teď absolvovala týden v Rokytnici (asi tak od úterý nazývané "Raketnice") na výjezdovém semináři od dějin umění. Další na výběr byly kombinace biologie-chemie (nuda!), mafie (=matika, anglina, fyzika, informatika... taky nuda) a čeština-svčka (svčka docela hejtýuju, děkuju mistře Folke), takže jsem jela na dějiny umění, protože mě baví a protože nás paní profesorka drobet namotivovala tím, že penzion Bobeš je naprosto boží, že tam je bazén, sauna, všechno blízko, spousta jídla... 
No, musim říct, že to všecko je pravda, a ještě mnohem víc... vana na pokoji, telka stejně tak, venku velká trampolína.... Ale. Neříkejte, že jste žádné "ale" nečekali!
Malířák všehovšudy byl super. Přijeli jsme v pondělí dopoledne a až do pátečního poledne jsme v podstatě téměř bez přestávky pracovali :D Naučili jsme se toho spoustu nového. Od 8 od rána jsme museli být použitelní a při smyslech - do desíti dějiny, potom do oběda jeden úkol, po obědě hned další, pak ještě jeden a do večeře ještě jeden pro jistotu, že bychom se náhodou v průběhu dne nudili. Večer asi půl hodiny času (rvačka o teplou vodu ve sprše?) a pak večerní program - prezentace prací a film (pyramidy, gladiátoři, pompeje a další antický zábavnostě:)) a někdy i něco dalšího. Po desáté konečně volno... ehm.... co jsem slyšela o ostatních výjezďácích, na to, že my jsme ti, co "si jen kreslí", jsme makali snad nejvíc :D možná ještě chemici, to nevim.
Udělali jsme toho fakt spoustu, a z tý spousty jsme toho spoustu nestihli :D


Asi bych měla, jako vždycky, sepsat věci jako hlášky, blbinky, co se udály, atd... No, v úterý šla Lenka do vany v oblečení, to je docela dobrá část týdne :D hlášky... tak jako "Raketnice", "kalendábr" a podobné už stejně proběhly okolím, ty nemá smysl opakovat... "Můj děda chodí spát v 8, můj táta v 9 a já v 10" a nebo "Můj děda je buddha a moje máma fandí jehovistům", to všecko jsou Banánova moudra :D další velká je "Pane, nechtěl byste na chvilku podržet kyčel?" (slovo kyčel nabývá nového významu). To je všechno, na co si teď vzpomenu.
Vzhledem k tomu, že ačkoliv jsem článek začala psát hned po návratu, našla jsem si čas na jeho dokončení až teď, takže vše už nemám tak živě v paměti... proto asi ukončeme toto trápení. Na rajče jsem fotky ještě nedala, možná se k tomu ani nedostanu, protože jsem jich pár dala učitelce na společné cédéčko, jehož kopii obdrží všichni účastníci... ale třeba je nakonec na net stejně hodím. Pro teď to bude ale vše. A sorry, že jsem teď moc nepsala, fakt nebyl čas, budu se teď snažit víc :)

Žádné komentáře: