pondělí 4. dubna 2011

Hlášky čtvrtek-pátek

Vaňková: "Všichni to chápete?"
třída: "jo"
Vaňková: "Takže pro ty, co to nechápou..."

Hrůza:


"Kupte si etymologický slovník, užijete si s ním spoustu veselých večerů. Moje žena mě považuje za imbecila, prý nezná nikoho jiného, kdo si vezme slovník a čte ho od začátku do konce."

"To byl naprosto dokonale vybranej ten herec, v životě se mi z nikoho nedělalo tak zle."

"...jasně, je v tom spousta peněz! A von si rve ty svý zrzavý dráty z hlavy..."

"Německý spisovatel... tentokrát to kupovdivu není oxymorón, ačkoliv z dějin německé literatury občas ten dojem mám."

"Pravda je taková, že Mácha ve skutečnosti umřel na záchodě se staženejma kalhotama."

"Byla tam epidemie choleríny." - "To je nějaká baletka?" - "No, taková primocholerína z Národního divadla."

"Přečtěte si někdy Bibli... tak na pátek?"

Černyševská:


"Já se vždycky vidim na posledním zvonění a říkám si: Já jsem tak bezvadnej člověk! Jediná svého druhu!"

"Koukáš na mě, jako kdybych měla tykadla. No, já je tam mám, ale ne každej je vidí."

"No to jsem se zase jednou něco dozvěděla! To nám tu zase něco vyhřezlo!"

"Ale ne animalia, anomálie!"

"Já du pryč, já mám hroznej hlad." (nejlepší ukončení hodiny) :D

Žádné komentáře: