pondělí 26. července 2010

Vážení a milí...

...je mi ctí vám oznámit, že mě tu máte zpět.
Tedy... ne že bych někde byla, třeba jako u moře nebo na chatě nebo někde s partou nebo na vodě nebo u babičky nebo kdekoli, o čem by se dalo vyprávět. Bohužel. Byla jsem převážně v práci, a když jsem zrovna nebyla v práci, byla jsem doma. A nepsala jsem vám, neboť O2 nám tu zprostředkovává opravdu spolehlivé internetové připojení, jež minimálně poslední týden nefungovalo. Teď už by to podle všeho ale mělo být zase v... no... ve starých kolejích, jestli ne v pořádku (padat to v jednom kuse asi bude i nadále). Ale nebudu si stěžovat. Prostě je to, jak to je, a můžu vám zase psát.
Asi tak do soboty, po pravdě. Protože potom co? No přece potom odjíždím na týdenní kurz fotografie a těším se jako blááázen!! =) bude ze mě veliká fotografka. Chtěla jsem si před tím ještě koupit nový fotoaparát, to se mi ale nepoštěstilo. Ale co, zvládnu nemít jeden dobrý foťák, když můžu mít místo něj dva špatné... =D Ale pokud si to dobře pamatuji, byla i možnost si tam nějakou tu digi-zrcadlovku (haha to zní jako nějaký druh digimona) půjčit. Tak uvidíme.
Jinak tedy co se u mě děje? Přečetla jsem Obraz Doriana Graye od Oscara Wilda a musím říct, že to stojí za to. Je to velice zajímavá literatura, kterou by možná pár mých vrstevníků nepochopilo nebo by je minimálně nebavila, ale což, myslím, že jsou mezi námi i mnozí tací, kteří by v tomto druhu četby našli stejné zalíbení jako já. Není to jen o příběhu, ale také o zamyšlení se nad různými filozofickými tématy z různých úhlů pohledu. A to mě na tom baví.
Co ještě... také jsem dnes konečně viděla Ďábel nosí Pradu, a musím říct, že mám Meryl Streep film od filmu radši. Také jsem se zase včera koukala na svůj velice oblíbený film Almost Famous, který, musím říct, vážně stojí za zhlédnutí. A také jsem koukala tuhle s miláčkem na Posledního Samuraje, kterého jsem si ještě trochu pamatovala, ale i tak to bylo poprvé, co jsem z něj opravdu něco měla. Taky moc pěkný.
A jinak se toho asi moc neděje. Zítra jdu do nemocnice, jen se zeptat, jestli mě teda plánují pitvat, či nikoli, tak uvidím. Ale žádné strachy, všecko pitvání je plánované =D
A to je z novinek - tedy minimálně ze zveřejnitelných novinek - asi všechno. Pokud to jen trochu půjde, ještě vám před víkendem napíšu. Tak se mějte krásně =)
PS: koukala jsem na Analytics a chci vám moc poděkovat, že mě navštěvujete, i když vám zrovna nemůžu napsat =)

7 komentářů:

Playman řekl(a)...

Ahoj, tak to je super ze ti internet zase jde... od o2 bych sel tedy rychle pryc...

a tuhle NEWS jsis sem omylem dala dvakrát :-D

Káťa řekl(a)...

jejda.. to hnedko napravím, díky za upozornění

Playman řekl(a)...

Katko a nechtěli by jste se ségrou přidat zase pár nových fotek na rajče??? hezky se na ně kouká :-D

Káťa řekl(a)...

jo někdy určitě, ale teď fakt nestíhám, jsem ráda, že mám čas na fotky, natož na ségru. :D

Playman řekl(a)...

Tak snad se tu zase něco nového,zajímavého objeví... já jdu koukat na toho itala...

Playman řekl(a)...

Tak co Kateřino? Nemáš na web čas?

Káťa řekl(a)...

Nazdar Playmane. Asi před hodinou sem se vrátila, celej tejden sem nebyla doma. Tak chill, napíšu.