sobota 10. července 2010

Co tak nějak dělám.

Vím, že zrovna tohle není jeden z článků, které by zajímaly širokou veřejnost, ale vzhledem k tomu, že mě nenapadá nic jiného, napíšu vám, jak tak nějak žiju. Začátek mých prázdnin proběhl v pohodě. Poslední den školy jsem strávila uklízením, abych mohla ty dva měsíce volna začít nejen s čistým svědomím ale i s čistým pokojem. Pak jsem pár dní strávila čtením, povídáním s Májenkou (mou sestřičkou), badmintonem, trochou práce, spaním, pitím různých hnusných čajů a jiných věcí na žlučník, a hlavně vysedáváním u počítače, ze kterého  posledních X týdnů nemůžu dostat jedno CDčko :D Každopádně, za prvních pár dní prázdnin jsem si vydělala asi pětikilo (které dostanu až někdy na konci srpna), trochu jsem se opálila/spálila, vyžehlila jsem všechno svoje oblečení (poprvé), přečetla 1 a půl knížky, a několikrát se viděla s různými lidmi, hlavně s největším borcem Bedikkem. To by byl první týden. Na druhý týden už se mi nechtělo trčet doma a denně chodit za Bedikkem, tak jsem si prostě sbalila svých pět švestek a nakýblovala se k němu domů. Nebylo to poprvé, mimochodem =) A tak jsme dělali spoustu dalších věcí, dopoledne spali, odpoledne buď lítali někde venku, nebo seděli u PC, koukali na filmy, hráli Age of Empires 2, a do toho já po odpoledních učila angličtinu. V pátek Bedikk odjel kamsi do dáli na, jak to Fiola nazval, "soustředění" :D a já tu zůstávám i nadále a učím i nadále. Dnes večer už budu muset opustit jeho superhusťáckej komp a zamířit domů. Zítra ráno do práce, pak rodinný oběd s babičkou a dědou, pak doma uklízení :D no parááádička. A příští týden proběhne asi následovně: Vstávání v 6, práce od 8 nějak do půlky odpoledne, pak domů a hned zase k Bedikkovi domů učit angličtinu, návrat domů kolem 8 nebo i dýl a pak asi psaní na Indiana nebo dějiny umění :D bude to záhul, ale jednou se člověk cítí využitě a je to fajn. Lepší než se prostě válet na zahradě a stěžovat si, že není co dělat. A na příští víkend plánuji návštěvu druhé půlky mojí rodiny v Praze :) A od 19tého teprve uvidím :) Takže to by tak bylo. Tohle je léto, jak má být. Sluníčko, teplo, program... asi tak. Taky si to užíváte?

10 komentářů:

Playman řekl(a)...

No já mám úplně dokonalý prázdniny -právě jsem dostal BAN za to že jsem kritizoval mazaní commentů... Commentu ktere byly jinak uplne slusne jenom meli treba odlisny nazor od moderatora/admina. a kdyz jsem na to po nekolikate upozornil, nejen ze byl comment smazan a jeste jsem dostal BAN! Tak takhle vazeni a mili to chodi na portalu INDIAN! No děs a hrůza!

Playman řekl(a)...

P.S. Ještě to vypiluju a pak to budu posílat všude, od facebooku až přes blogy... klidně celý den -takové chování není možné! když mi odpoví tak od toho možná upustím ale WTF?!Co je moc, to je moc!

Káťa řekl(a)...

Děkuju, že mi to nedáváš na blog. Protože když ti dali ban, asi to nebylo jen proto, žes s něčím nesouhlasil, asi k tomu měli i jiný důvod.

Playman řekl(a)...

Kdyz nekdo muze-tak to udela! ale co.

look at facebook řekl(a)...

Koukněte na facebook INDIANA, PLAYMAN vysvetluje...

Playman řekl(a)...

Promin Kato za ty zbytecnosti, potreboval jsem si jenom neco s klukama vyjasnit :-) sorry

Playman řekl(a)...

Katko kdy bude dalsi clanek? Diky

Káťa řekl(a)...

nevim, až budu mít co psát... jak jsi se nejspíše dozvěděl z tohoto článku, nemám tento týden moc času. :)

Playman řekl(a)...

No jo vlastne -az od 19 budes mit cas. Beru si te za vzor a zatvrzele rikam: BUDU AKTIVNI! a basta. :-) Muj program ti radsi ani nebudu popisovat, od slavneho BANu to se mnou jde od 10ti k 5ti... Proste vstanu tak kolem ty 11 a co neudelam? ano ja blbec zase kouknu na INDIANA, pak neco zaparim a jdu na objed... pak jdu treba plavat a zase parit a koukat na filmy a tak porad dokola:-)se divim ze nejsem jak ty tlusty amici, vazim porad stejne:-) No z tveho pohledu asi des a hruza... ale v srpnu budu desne AKTIVNI! ale vazne! :-D P.S. Rekni Bedikkovi -aby byl tak hodny a podival se na svuj blog, napsal sem mu tam uz asi posledni comment... Tak ahoj Kato!

Káťa řekl(a)...

Jo tak ahoj Playmane :D To sem na tebe zvědavá. A bedikk se určitě na blog podívá, až přijede domů ;)