středa 27. ledna 2010

pololetí

Tak jsem se dožila, stejně jako vy ostatní pilní studenti, konce pololetí. Hurá, sláva.
Dnes se u nás na škole dávalo vysvědčení, a to by nebyla naše třídní, aby nepřetáhla přes přestávku - ostatní třídy od půlky hodiny seděly na obědě a my poslouchali moudra o samých jedničkách, docházce a vůbec morální úrovni studentů. Štve mě to, ale alespoň se cítím býti poučena, což člověk jednou za čas přecejen taky potřebuje.
Pak jsme absolvovali pár prezentací seminárních prací maturantů. Nepřišly mi nijak extra do hloubky připravené a tudíž ani moc zajímavé (myšlenka na řízek dokázala perfektně otupit mé smysly a tak z většiny prezentací mám jen to, že jedna holka opakovala "eee" a "hmm" a další pořád říkala "takřka"), ale asi to bylo tím, že do dané prezentace musel být umístěn pouhý "výcuc" všech informací, takže to byla jen velice stručná verze jinak určitě výborných prací na zajímavá témata.
Tento den budiž oslaven, neboť přežíti posledních 5 měsíců bez jakékoli újmy (když nepočítám zrak a nervy) vyžadovalo nadměrnou námahu. Co mi stálo v cestě k jednoduchému úspěchu jest s největší pravděpodobností moje ne úplně velké zalíbení v dané škole - česky lidsky politicky: prostě mě to tam sere :D
Takže, johoho, půlku máme za sebou, zítra jdu na prkno a pak budu nejspíš až do konce týdne pracovat na takzvaném nekažení-si-průměru-hned-zezačátku, což, kdo to neznáte, dá člověku taky pořádně zabrat. Pak mě čeká další milý přemilý písemkový týden a pak, světe div se, jarní prázdniny!! potěšení je na mé straně :D :D
Takže študáci, přeji vám, ať to přežijete, už jen jednou tolik a bude léto :))
Mějte se famfárově, vaše Kákula :))

2 komentáře:

Petr Vojtěch řekl(a)...

Nechť tvé dny jsou jasné, krok lehký a snad ani závan větru ať nezkazí ti krásný úsměv ve tváři :).

Káťa řekl(a)...

:D :D :D ok